جاده چالوس 10 روز بسته خواهد شد/ تاریخ دقیق بازگشایی


جاده چالوس 10 روز بسته خواهد شد/ تاریخ دقیق بازگشایی

جاده چالوس به مدت 10 روز بسته خواهد شد. تاریخ بازگشایی جاده چالوس.

جاده چالوس کی باز می شود؟

به گزارش دلگرم به نقل از ایسنا: سرهنگ احمد شیرانی در این‌باره گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده محورهای کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در استان‌های تهران، البرز و مازندران از ساعت ۷ صبح روز یکشنبه سیزدهم اسفندماه تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۳ اسفندماه به مدت ۱۰ روز مسدود خواهد شد.

علت مسدود کردن جاده چالوس

سرهنگ شیرانی علت انسداد را انجام عملیات راهسازی به صورت ۲۴ ساعته دانست و خاطرنشان کرد: محور‌های جایگزین برای تردد هراز و فیروزکوه هستند.

وی درباره علت انسداد این دو محور نیز گفت: محورهای کرج - چالوس و آزادراه - تهران شمال به علت عملیات راهسازی و با هماهنگی راهداری و پلیس راه به صورت ۲۴ ساعته مسدود شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در زمان انسداد این محورها، رانندگان می‌توانند از محورهای جایگزین شامل هراز و فیروزکوه برای تردد به سمت شمال یا بازگشت از آن استفاده کنند.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق