کمدین سرشناس در سن 76 سالگی در گذشت + عکس


کمدین سرشناس در سن 76 سالگی در گذشت + عکس

به گزارش رکنا، ریچارد لوئیس در سن ۷۶ سالگی، بر اثر حمله قلبی درگذشت. لوئیس استندآپ کمدینی بود در کنار لری دیوید در «شوق خود را محدود کنید» بازی کرد. براساس گزارش هالیوود ریپورتر، لوئیس...

به گزارش رکنا، ریچارد لوئیس در سن ۷۶ سالگی، بر اثر حمله قلبی درگذشت. لوئیس استندآپ کمدینی بود در کنار لری دیوید در «شوق خود را محدود کنید» بازی کرد.

براساس گزارش هالیوود ریپورتر، لوئیس آوریل گذشته اعلام کرد که به بیماری پارکینسون مبتلا شده است و از استند آپ کمدی کناره‌گیری می‌کند. او اخیرا در فصل ۱۲ سریال «شوق خود را مهار کنید» ظاهر شد که هم‌اکنون از اچ بی او پخش می‌شود.

از آثار دیگر ریچارد لوئیس می‌توان به «خاطرات یک کمیک جوان»، «نمایش امشب»، «نمایش دیرهنگام با دیوید لنترمن»، «من درد دارم»، «من خسته هستم»، «من محکوم به فنا هستم» و «ریچارد لوئیس: تور بدبختی جادویی» نام برد.

ناشر آثار لوئیس به هالیوود ریپورتر گفت: لوئیس بر اثر حمله قلبی در خانه خود در لس آنجلس حین خواب درگذشته است.

یک سخنگوی اچ بی او در واکنش به خبر فوت لوئیس اعلام کرد: ما همگی متاثر و غمگین هستیم. ریچارد یک کمدین نابغه، با استعداد و تاریخی بود. وی همیشه بعنوان یکی از اعضای باارزش و مطرح اچ بی او شناخته خواهد شد. ما به خانواده، دوستان و هواداران وی تسلیم عرض می‌کنیم.


کمدین سرشناس در سن 76 سالگی در گذشت + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس و متن روز روانشناس و مشاور | بیش از 30 عکس و متن تبریک روز روانشناس