گوشت گرم گوسفندی و گوساله از آفریقای جنوبی وارد کشور شد


گوشت گرم گوسفندی و گوساله از آفریقای جنوبی وارد کشور شد

به گزارش رکنا، مهدی آقاجعفری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی در شبکه اجتماعی اینستاگرام درخصوص واردات گوشت قرمز به کشور نوشت: خدای منان را شاکرم که در واپسین روزهای حضورم در...

به گزارش رکنا، مهدی آقاجعفری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی در شبکه اجتماعی اینستاگرام درخصوص واردات گوشت قرمز به کشور نوشت: خدای منان را شاکرم که در واپسین روزهای حضورم در آفریقای جنوبی، با کمک‌ ها و پیگیری‌ های همکارانم و به ویژه وابسته بازرگانی سفارت و حمایت دامپزشکی کشورمان، سرانجام واردات گوشت گرم از آفریقای جنوبی با رعایت همه پروتکل‌ ها و قواعد و مقررات بهداشتی و شرعی توسط بخش خصوصی از امروز با ارسال هوایی اولین محموله گوشت گرم گوسفندی آغاز شد.

وی ادامه داد: ناظران بهداشتی و شرعی اعزامی از کشورمان بر تمام مراحل از پرورش تا کشتار دام‌ ها در آفریقای جنوبی نظارت دارند.

به گفته این دیپلمات ارشد، گوشت گرم وارداتی از آفریقای جنوبی (گوسفندی و گوساله) می‌ تواند از هر جهت با سالم‌ترین و با کیفیت‌ترین گوشت‌های قرمز دنیا رقابت کند و در آینده نزدیک سهم قابل توجهی از بازار پروتئین کشورمان را به خود اختصاص خواهد داد.

آقاجعفری افزود: افزایش واردات گوشت گرم گوسفند و گوساله از آفریقای جنوبی طی روزها و هفته‌های آینده، در به تعادل رساندن بازار گوشت قرمز در کشور موثر خواهد بود.


گوشت گرم گوسفندی و گوساله از آفریقای جنوبی وارد کشور شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار