حمله موشکی شدید به اسرائیل/ مقاومت فلسطین این شهرک‌ها را هدف گرفت


حمله موشکی شدید به اسرائیل/ مقاومت فلسطین این شهرک‌ها را هدف گرفت

اقتصادنیوز: دقایقی پیش بود که رسانه ها اعلام کردند که آژیر خطر در شهرک‌های «زکیم» و «عسقلان» در جنوب سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نیروهای مقاومت سرایا القدس اعلام کرد، در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم ما، عسقلان و شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور غزه را هدف حملات موشکی قرار دادیم.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۲ روز پیش نیز اعلام کردند که عسقلان و تعدادی از شهرک‌های صهیونیست نشین هدف حمله راکتی مقاومت قرار گرفته است.

خبر مرتبط
حزب الله یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید

ساعاتی پیش بود که رسانه‌ها اعلام کردند که صدای آژیر خطر در شهرک‌های «زرعیت»، «عرب العرامشه» و «شومیرا» در الجلیل الاعلی در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم