بذرپاش: مجلس قوی به ایران قوی منجر خواهد شد


بذرپاش: مجلس قوی به ایران قوی منجر خواهد شد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم همیشه تصمیمات درست گرفته‌اند و امیدوارم امروز هم با انتخاب درست مردم، مجلس قوی که به ایران قوی منجر خواهد شد، تشکیل شود.

بذرپاش: مجلس قوی به ایران قوی منجر خواهد شد

به گزارش راهبرد معاصر.‌ مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز جمعه 11 اسفند 1402 پس از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مسجد لویزان تهران اظهار کرد: مردم همیشه تصمیمات درست گرفته‌اند و امیدوارم امروز هم با انتخاب درست مردم، مجلس قوی که به ایران قوی منجر خواهد شد، تشکیل شود.

وی اضافه کرد: دیدن مشارکت پرشور مردم در انتخابات و صحنه‌هایی از این قبیل برای مسئولان تعهدآور است و مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند. حضور مردم این پیام غیرمستقیم را برای مسئولان دارد که ما هستیم و بر تصمیمات شما مسئولان نظارت می‌کنیم و شما مسئولان هر چه در توانتان است باید انجام دهید. مجلس آینده هم کارهای بزرگی در دستور کار دارد.

بذرپاش در ادامه افزود: ما این روزها در حال آماده کردن لوایح زیادی هستیم که به مجلس ارسال کنیم. هم در حوزه ترانزیتی کشور هم در حوزه مسکن هم تامین مالی برای مسکن که موضوع بسیار مهمی برای کشور و در دستور کار دولت است. مجلس آینده باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشد همانطور که این مجلس هم زحمات زیادی کشید و نمایندگانی که از این به بعد مسئولیت نمایندگی بر دوششان خواهد بود با دولت خیلی کار دارند .

بنابراین گزارش، فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح امروز جمعه 11 اسفند 1402 آغاز و تا ساعت 22 تمدید شده است.

در این‌دوره از انتخابات، 61 میلیون و 172 هزار و 298 نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق و رأی دادن هستند؛ از این تعداد 30 میلیون و 945 هزار و 133 مرد و 30 میلیون و 227 هزار و 165 نفر زن هستند. متولدین 11 اسفند 1384 به قبل امکان رأی‌دادن را دارا هستند و در مجموع، 3.5 میلیون رأی اولی در کشور داریم./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود