کیت «گرین‌ اَنس» برمبو در خدمت محیط‌ زیست


کیت «گرین‌ اَنس» برمبو در خدمت محیط‌ زیست

برمبو اخیرا کیت Greenance را معرفی کرده است؛ راه‌حلی نوآورانه با هدف کاهش قابل توجه انتشار PM۱۰ و PM۲.۵که به‌موضوع آلودگی هوای شهری نگاه ویژه‌ای دارد.

تولید محصولاتی که بتواند میزان آلایندگی و آلودگی را تا حد چشمگیری کاهش دهد، از برنامه‌های اصلی شرکت‌های بزرگ به‌شمار می‌رود. در حوزه لنت و سیستم ترمز نیز ذهنیت تولید به‌سمت عرضه محصولاتی رفته که کمترین میزان آلایندگی را داشته باشند.

هم‌زمان با حرکت به‌سمت برقی شدن و سبز شدن تولید خودرو، در بخش‌های دیگر خودرو همانند سیستم ترمز نیز تولید محصولات پاک در دستور کار قرار گرفته و یکی از مجموعه‌های پیشرو در این زمینه شرکت برمبو است.

برمبو اخیرا کیت Greenance را معرفی کرده است؛ راه‌حلی نوآورانه با هدف کاهش قابل توجه انتشار PM۱۰ و PM۲.۵که به‌موضوع آلودگی هوای شهری نگاه ویژه‌ای دارد.

براساس گزارش‌ها میلان به‌تازگی یکی از آلوده‌ترین شهرهای جهان معرفی شده و این وضعیت هشداردهنده سبب نگرانی شهروندان و شکل‌گیری بحث‌های مفصل و گسترده در میان آن‌ها شده است.اما درپاسخ به تشدید نگرانی‌های مربوط به‌کیفیت هوا، کیت Greenance Brembo به‌عنوان راه‌حلی کارآمد و موثر معرفی می‌شود. بر این اساس، این کیت ابتکاری می‌تواند جایگزین اقدامات قهری مانند محدودیت‌های ترافیکی یا ممنوعیت تردد وسایل نقلیه آلاینده شود.

این کیت شامل دیسک‌ها و لنت‌های ترمز است که به‌طور قابل ‌توجهی انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهد. با نصب این کیت روی خودرو شاهد کاهش ۸۳ درصدی تولید PM۱۰ و ۸۰ درصدی تولید PM۲.۵ به‌عنوان آلاینده‌های مرگبار خواهیم بود.

این نتایج چشمگیر با تایید ECE-R۹۰ و آزمایش‌های دقیق برای مطابقت با استانداردهای بالای برمبو از اعتبار قابل توجهی برخوردار است.

مفهوم Greenance، ترکیبی از «سبز» و «عملکرد» نشان‌دهنده تعهد Brembo به محیط‌زیست بدون به‌خطر انداختن کیفیت است. این کیت نه تنها اثرات زیست‌محیطی را به‌حداقل می‌رساند، بلکه با افزایش مسافت پیموده‌شده و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری خودرو، مزایای اقتصادی ویژه‌ای را نیز به‌همراه دارد. بر این اساس با بهبود دوام دیسک ترمز، طول عمر آن‌ سه برابر می‌شود و به‌این ترتیب راه‌حلی مقرون به‌صرفه پیش پای رانندگان خودروهای شخصی و همچنین ناوگان حمل‌ونقل عمومی قرار می‌گیرد.

درنهایت ابتکار برمبو بر نقش صنعت‌خودرو در ترویج تحرک پایدار تاکید می‌کند و بر این اساس GREENANCE نماد فرا رسیدن دوره جدیدی در صنعت است که به‌مسئولیت زیست‌محیطی درکنار استفاده از محصول مرغوب توجه ویژه دارد و به‌همین دلیل محبوبیت آن روزافزون خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی