برگزاری جلسه دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین برای بررسی گزارش کار دولت


برگزاری جلسه دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین برای بررسی گزارش کار دولت

دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین با برگزاری یک جلسه به بحث و بررسی در مورد پیش نویس «گزارش کار دولت» پرداخت که قرار است توسط شورای دولتی به دومین نشست چهاردهمین مجلس ملی نمایندگان خلق ارائه شود.

به گزارش بخش خاورمیانه رادیو و تلویزیون چین CMG، دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین با برگزاری یک جلسه به بحث و بررسی در مورد پیش نویس «گزارش کار دولت» پرداخت که قرار است توسط شورای دولتی به دومین نشست چهاردهمین مجلس ملی نمایندگان خلق ارائه شود. شی جین پینگ، دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین، ریاست این جلسه را برعهده داشت.

در این نشست خاطرنشان شد که طی سال گذشته، در مواجهه با محیط بین المللی بسیار پیچیده و سختی های اصلاحات، توسعه و حفظ ثبات، چین شاهد بهبود و رشد اقتصادی بوده است .

در این نشست افزوده شد که این کشور اهداف اصلی توسعه اقتصادی و اجتماعی که شامل توسعه با کیفیت بالا و ساختن یک کشور سوسیالیستی مدرن از همه جهات است را با موفقیت انجام داده است.

در این بیانیه آمده است که سال 2024 هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین است و سالی سرنوشت ساز برای تحقق اهداف و وظایف چهاردهمین برنامه پنج ساله (2021-2025) است.

شی این نشست گفت: برای تقویت پویایی اقتصاد، پیشگیری و کاهش خطرات، بهبود انتظارات اجتماعی، تحکیم و تقویت اقتصادی و بهبود رفاه مردم تلاش خواهد شد.

در این بیانیه آمده است که باید تلاش های زیادی برای پیشبرد ساخت یک سیستم صنعتی مدرن و تسریع توسعه نیروهای مولد جدید صورت گیرد. چین به شدت اصلاحات را تعمیق خواهد داد، فضای باز در سطح بالا را گسترش خواهد داد و ادغام شهری و روستایی و توسعه هماهنگ را در میان مناطق مختلف ارتقا خواهد داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست سیگار به دستِ سحر دولتشاهی در کنار پیمان معادی در پشت صحنه افعی + عکس