تمهیدات ویژه پلیس راهور در تسهیل تردد روز انتخابات


تمهیدات ویژه پلیس راهور در تسهیل تردد روز انتخابات

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه پلیس راهور در تسهیل تردد روز انتخابات را اعلام کرد و گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین و کامیون‌ها تا پایان امروز در سطح شهر تهران ممنوع است.

به گزارش مشرق، سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در شهر تهران و خلوتی معابر از تمامی رانندگان، تقاضا می‌شود با سرعت مطمئنه در معابر حرکت کرده و حتماً قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مد نظر خود قرار دهند.

سرهنگ کشیر بیان داشت: همچنین پلیس راهور تهران بزرگ، در تمامی معابر پیرامونی محل‌های صندوق رأی‌گیری حضور فعال دارند لذا شهروندان به محض بروز هرگونه حادثه ترافیکی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل تا تیم‌های پلیس راهور در کمترین زمان ممکن در محل حضور یابند.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: یادآور می‌شود همان گونه که قبل تر نیز در خصوص عدم تردد هرگونه کامیون و وسایل نقلیه سنگین متذکر شده‌ایم، تردد اینگونه وسایل نقلیه از شب گذشته تا پایان امروز در سطح شهر تهران ممنوع می‌باشد.

وی همچنین از شهروندان محترمی که جهت رأی دادن به حوزه‌های رأی‌گیری مراجعه می‌کنند خواست برای ایجاد نظم بیشتر و تسهیل عبور و مرور دیگر رانندگان از توقفات دوبله و تخلفات ساکن در سطح شهر خودداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ Ocean Drive از Duke Dumont