نجات جان سه کوهنورد در مازندران


نجات جان سه کوهنورد در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از تلاش ۷۲ ساعت شبانه روزی نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان آمل برای نجات جان سه کوهنورد خبر داد.

با تلاش سه روزه نجات گران جمعیت هلال احمر استان مازندران بالاخره در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ با همکاری هیئت کوهنوردی شهرستان آمل موفق به دسترسی به سه کوهنورد شده و افراد حادثه دیده را از منطقه پر خطر بهمن خیز به منطقه امن و سپس به روستای تیار چلاو منتقل کردند.

به گزارش صداوسیما، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از تلاش ۷۲ ساعت شبانه روزی نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان آمل برای نجات جان سه کوهنورد خبر داد.

غلامعلی فخاری افزود: ساعت ۹ صبح ۷ اسفند از طریق تماس مرکز کنترل عملیات استان EOC مبنی بر گرفتار شدن سه کوهنورد در منطقه چلاو آمل استان مازندران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصه تیم عملیاتی پایگاه امداد ونجات رینه و یک تیم از آمل بعنوان تیم پشتیبان به منطقه اعزام شدند.

وی در ادامه به اعزام یک تیم از هیئت کوهنوردی شهرستان آمل به منطقه حادثه اشاره کرد و گفت: با تلاش سه روزه نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مازندران بالاخره در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ با همکاری هیئت کوهنوردی شهرستان آمل موفق به دسترسی به این افراد شده و افراد حادثه دیده را از منطقه پر خطر بهمن خیز به منطقه امن و سپس به روستای تیار چلاو منتقل کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی