آماده‌باش کامل هلال احمر در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان


آماده‌باش کامل هلال احمر در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل هستند و امدادرسانی تا پایداری شرایط ادامه دارد.

به گزارش مشرق، پیرحسین کولیوند با اشاره به وقوع سیلاب در جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: به دنبال شرایط جوی که در بسیاری از استان های کشور حکمفرماست، جمعیت هلال احمر به طور کامل در آماده باش است.

وی با اشاره به گفت و گوی اخیر تلفنی خود با نماینده مردم چابهار در مجلس برای کمک و امدادرسانی به سیلزدگان اظهار داشت: امروز در مناطق مکران و دشتیاری حضور داریم و به دنبال پیگیری امدادرسانی ها هستیم.

کولیوند از امدادرسانی به سیلزدگان از طریق بالگرد خبر داد و گفت:‌ معاون امدادرسانی جمعیت هلال احمر برای مدیریت کارها در منطقه حضور خواهد داشت ضمن آنکه نیروهای داوطلب در فراخوانی در آماده باش به سر می برند.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: امدادرسانی برای کمک به برخی از روستاها که در محاصره آب هستند، انجام می شود.

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس هم گفت: متاسفانه شرایط جوی لحظه به لحظه وخیم‌تر می‌شود عمده معابر دچار آبگرفتگی شده و کاملاً مسدود است.

وی گفت: مناطقی از باهوکلات، دشتیاری، زرآباد، قصر قند، کنارک و بخش مرکزی دشتیاری دچار آبگرفتگی شده و دسترسی‌ها قطع شده است.

وی با بیان اینکه میزان حجم آب از طوفان گنو هم بیشتر است ، افزود: اگر کمک فوریتی نشود شاهد آسیب‌های جبران ناپذیر نخواهیم بود.

سعیدی تاکید کرد: استقرار هلال احمر در منطقه موجب دلگرمی مردم خواهد بود در همین زمینه هم برای تامین بالگرد و امدادرسانی از این طریق خواهان کمک سپاه و ارتش هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!