افزایش مهلت ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی به 21 روز


افزایش مهلت ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی به 21 روز

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مهلت ارسال صورت حساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان به ۲۱ روز افزایش یافت.

افزایش مهلت ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی به 21 روز

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی موحدی بکنظر، سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه طبق لایحه تسهیل تکالیف مؤدیان از اول دی‌ماه ۱۴۰۲ تمام اشخاص حقوقی مشمول ارسال صورت‌حساب الکترونیکی هستند، گفت: پیش از این سازمان امور مالیاتی کشور در راستای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان تنها ۷ روز به مودیان مهلت ارسال صورت‌حساب الکترونیکی داده بود.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه از طریق پیگیری‌های انجام شده و از طریق کارگروه راهبری سامانه مودیان، مهلت صدور صورت‌حساب الکترونیکی تا ثبت در سامانه مودیان تا اطلاع ثانوی به ۲۱ روز افزایش یافت، گفت: این اقدامات در راستای تکریم مودیان بوده است که امیدواریم زمینه ساز تشویق برای ارسال صورت‌حساب الکترونیکی شود.

به گفته وی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و حقیقی درخواست‌های متعددی برای ایجاد تسهیلات جهت انجام تکالیف مقرر در قانون پایانه‏‌های فروشگاهی و سامانه مودیان داشتند.

موحدی بکنظر اظهار کرد: این اقدام در راستای سیاست‌های کلان سازمان امور مالیاتی برای بهره ‏مندی تمامی مودیان از مشوق‌ها و تسهیلات قانونی پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی از حیث زمان صدور صورت‌حساب الکترونیکی تا ثبت در سامانه مودیان و محاسبه سیستمی مالیات بر ارزش افزوده صورت گرفت./باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ پایان 37 سال انتظار مادرانه