واکنش مدیرعامل ذوب آهن به جادوگری: کار ما نبوده و به شدت برخورد می کنیم


واکنش مدیرعامل ذوب آهن به جادوگری: کار ما نبوده و به شدت برخورد می کنیم

به گزارش رکنا، قبل از بازی با ذوب آهن اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در رختکن این تیم سحر و جادو پیدا کردند که تیم رسانه باشگاه آن را رسانه ای کرد و البته در پایان بازی امید عالیشاه هم در مورد آن...

به گزارش رکنا، قبل از بازی با ذوب آهن اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در رختکن این تیم سحر و جادو پیدا کردند که تیم رسانه باشگاه آن را رسانه ای کرد و البته در پایان بازی امید عالیشاه هم در مورد آن صحبت کرد.

نیما نکیسا در گفتگو با یک برنامه رادیویی در مورد این اتفاق گفت: متاسفانه اتفاقی غیراخلاقی رخ داده و خود ما به شدت مخالف این آلودگی‌ها و این خرافات هستیم. خودمان خط اول این ماجرا هستیم و به شدت با این فضا برخورد خواهیم کرد. فضای ورزشگاه مجهز به دوربین مداربسته است و از همین‌جا اعلام می‌کنیم به شدت پیگیری خواهیم کرد.

البته مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می گوید این اتفاق از سوی اعضای این باشگاه نبوده است: من یک سوال از شما می‌پرسم؛ اگر قرار بر این بود که مسبب و بانی این مسئله باشگاه ذوب‌آهن باشد که خدایی نکرده انگ و اتهامی به باشگاه ذوب‌آهن حتی به تمسخر وارد شود، به نظر شما این موضوع در جایی تعبیه می‌شد که به راحتی پیدا شود؟ بالای درب رختکن که هر توجهی را به خودش جلب می کند. خواهش می‌کنم تمام نهادهای نظارتی و تمام کسانی که کمک ما بودند و در کنار ورزش و فوتبال هستند، ورود کنند و در نهایت گزارش را کاملا شفاف افشا کنند و از حیثیت مردم اصفهان دفاع کنند.


واکنش مدیرعامل ذوب آهن به جادوگری: کار ما نبوده و به شدت برخورد می کنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی