بهترین مقاصد گردشگری کیش از نگاه مسافران


بهترین مقاصد گردشگری کیش از نگاه مسافران

شما می‌توانید بر اساس اولویت‌ها و علاقه خود مقصدی ایرانی برای سفرتان انتخاب نماید. یکی از عالی‌ترین شهر‌هایی که برای سفر به شما پیشنهاد می‌شود، شهر توریستی و پر گردشگر کیش است. وقتی به...

شما می‌توانید بر اساس اولویت‌ها و علاقه خود مقصدی ایرانی برای سفرتان انتخاب نماید. یکی از عالی‌ترین شهر‌هایی که برای سفر به شما پیشنهاد می‌شود، شهر توریستی و پر گردشگر کیش است. وقتی به جزیره بسیار زیبای کیش سفر می‌کنید، مکان‌های تفریحی زیادی خواهد داشت که‌ باعث می‌شوند شما نهایت لذت را از سفرتان ببرید.

مکان‌های دیدنی کیش

کیش یکی از بزرگ‌ترین و سرسبزترین جزیره‌های استان هرمزگان است که هر سال هزاران گردشگر به آن سفر می‌کنند. این جزیره مملو از مکان‌های دیدنی و گردشگری است که طرفداران بسیار زیادی بین مسافران ایرانی و خارجی دارند. در ادامه برخی از مکان‌های دیدنی و مقاصد گردشگری این جزیره را به شما معرفی می‌کنیم.

اسکله تفریحی کیش

این اسکله تفریحی به صورت خارق‌العاده‌ای طراحی شده و طول آن حدود 437 متر است. این مکان در ساحل جزیره کیش قرار دارد و شما می‌توانید بر روی عرشه‌های چوبی آن بایستید و با میل کردن فنجانی قهوه نهایت لذت را از سفر خود ببرید. اسکله تفریحی یکی از برترین مکان‌های دیدنی کیش است که توصیه می‌شود سفر خود را با دیدن آن آغاز نماید. در این اسکله برای سرگرمی گردشگران، سینما چهار بعدی و بولینگ در نظر گرفته شده است و مسافران می‌توانند با استفاده از آن‌ها لحظات شادی را در کنار خانواده و دوستان داشته باشند. اسکله تفریحی کیش در نزدیکی تفریحات دریایی واقع شده و اگر دلتان سرگرمی‌های هیجان‌انگیز آبی می‌خواهد، می‌توانید به این کلوب شگفت‌انگیز مراجعه نماید.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی یکی از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی جزیره کیش است. قصه کشتی یونانی بسیار جالب است. این کشتی متعلق به یونان بوده و توسط کشور انگلستان ساخته شده است که در سال 1345 در جزیره کیش به گل نشسته است. به دلیل جدی بودن مشکلات فنی کشتی، یونانی‌ها نتوانسته‌اند این کشتی شیک و زیبا را از تعمیر کرده و از سواحل ایران نجات‌ دهند. تصویر کشتی یونانی در هنگام غروب آفتاب بر روی آب، بسیار تماشایی و هیجان‌انگیز است. مخصوصا اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به عکاسی علاقه بسیاری دارید، هرگز این لوکیشن را از دست ندهید.

ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجان کیش یکی دیگر از مکان‌های دیدنی جزیره کیش محسوب می‌شود که در شرق این جزیره واقع شده ‌است. این ساحل بسیار آرامش بخش و تمیز است و زیبایی‌اش تا سال‌ها بعد در خاطرتان می‌ماند. اگر به ساحل مرجانی کیش دقت کنید به وجود مرجان‌های زیبا، سنگ‌های دریایی، انواع صدف و ... پی می‌برید. در زمان طلوع آفتاب زیبایی و جذابیت این ساحل صد برابر می‌شود.

در ساحل مرجانی کیش انواع تفریحات و امکانات رفاهی برای استفاده مسافران وجود دارد. مسافران می‌توانند در پیست شروع به دوچرخه سواری کنند و از بنانا سواری، قایق سواری، غواصی و شاتل سواری که جزء تفریحات آبی این ساحل هستند، نهایت لذت را ببرند. اگر در این ساحل موجود‌ات اسفنج شکلی را مشاهده کردید، بدانید همان مرجان‌ها هستند. این ساحل مملو از مرجان‌های بزرگ و کوچک است. هنگام مشاهده مرجان‌ها بهتر است با آن‌ها تماس نداشته باشید تا پوستتان اذیت نشود.

پارک دلفین کیش

یکی از مشهور‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش، پارک دلفین کیش است. در سال 1393 آقای عبدالرضا موسوی این مجموعه را از حسن ثابت، اولین سرمایه‌گذار این پارک خریداری کرد. پارک دلفین‌ها از بخش‌های گوناگونی تشکیل شده که شامل باغ پرندگان، باغ پروانه، باغ کاکتوس‌‌ها، استخر آب‌ شور دلفین‌ها و آمفی تئاتر است. در بخش آب شور دلفین‌ها می‌توانید شیر‌ها و گراز‌های دریایی، گربه‌های دریایی، پنگوئن‌ها و دلفین‌های آموزش دیده را تماشا کنید. تماشای پارک دلفین کیش برای تمامی سنین از کودکان تا بزرگسالان پیشنهاد می‌شود.

بهترین مقاصد گردشگری کیش از نگاه مسافران

هتل ترنج کیش

این هتل به دلیل طراحی منحصر به‌فرد و متفاوت توانسته به تنهایی یکی از قطب‌های گردشگری این جزیره باشد. هتل ترنج کیش در سال 1394 در شمال غرب کیش احداث شده است. این هتل تنها هتل ساخته شده بر روی آب و مطابق با استاندار‌های محیط زیست بنا شده است. این هتل زیبا با معماری مدرن و با امکانات فول در منطقه‌ای دلنشین و بکر، آماده پذیرایی از مسافران عزیز است تا خاطرات به یادماندنی برای گردشگران رقم بزند.

بهترین مقاصد گردشگری کیش از نگاه مسافران

جزیره هندورابی

در زمان سفر به جزیره کیش فقط به مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی این جزیره قانع نشوید. یکی از پیشنهاد‌های ما برای تکمیل‌ کردن سفرتان، رفتن به جزیره هندورابی است. این جزیره در نزدیکی جزیره کیش واقع شده و مساحت آن 23 کیلومتر مربع و ارتفاع آن از سطح دریا حدودا 29 متر است. با احداث مکان‌های جدید و ساخت‌ساز‌های انجام شده در جزیره کیش، طبیعت کیش دچار تغییراتی شده است ولی شما با رفتن به جزیره هندورابی می‌توانید طبیعتی زیبا و بکر را تماشا کنید. این جزیره علاوه بر بکر بودنش، بافت سنتی خود را حفظ کرده و همین مسئله باعث شده است طرفداران بسیار زیادی در بین گردشگران جزیره کیش پیدا کند.

فلای‌تودی/ مرجع رزرو هتل و خرید بلیط

قطعا شما نیز با دیدن لیست مکان‌های دیدنی این جزیره وسوسه‌ شده‌اید که به این جزیره سفر کنید. اینکه شما کدام یک از مکان‌های دیدنی را انتخاب نماید قطعا به سلیقه و بودجه‌تان بستگی دارد. ما به شما توصیه می‌کنیم که به این جزیره جادویی و خارق‌العاده سفر کنید.

اگر قصد رزرو هتل و خرید بلیط برای رفتن به این جزیره دارید حتما به سایت فلای‌تودی مراجعه نماید. در این سایت امکان مقایسه انواع بلیط و تمامی هتل‌ها وجود دارد. شما می‌توانید طبق سلیقه‌ و میزان بودجه هتل مورد نظر و بلیط رفت و برگشت را تهیه کنید. علاوه بر این شما می‌توانید خدمات دیگری نیز مانند تورهای مسافرتی، ویزا، بلیط قطار و بیمه را از اپلیکیشن و سایت فلای‌تودی دریافت کنید. فلادی تودی در تمام طول سفر در کنار شما خواهد بود تا دغدغه‌ای برای رفت و آمد و اقامت نداشته باشید.


بهترین مقاصد گردشگری کیش از نگاه مسافران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول