گلکسی A35 گوشی جدید 20 میلیون تومانی سامسونگ


گلکسی A35 گوشی جدید 20 میلیون تومانی سامسونگ

سامسونگ در حال آماده‌شدن برای رونمایی دو گوشی میان‌رده‌ی سری Galaxy A است و شایعه‌های جدید تقریباً تمام مشخصات گلکسی A55 و گلکسی A35 را فاش کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از زومیت، در همین راستا بار دیگر مشخصات و قیمت گلکسی A35 سامسونگ به‌صورت غیررسمی دردسترس قرار گرفته است.

بر اساس ادعای اندروید هدلاینز، گلکسی A35 سامسونگ همچون گلکسی A54 به پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز می‌شود. میان‌رده‌ی ۲۰۲۴ کره‌ای‌ها با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس قرار می‌گیرد، از کارت حافظه‌ی میکرو SD پشتیبانی خواهد کرد و به گواهی IP67 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار مجهز خواهد بود.

طراحی گلکسی ای ۳۵ سامسونگ تا حدی تغییر می‌کند؛ این بار خبری از ناچ قطره‌ای نیست و در بالای نمایشگر حفره‌ی دایره‌ای به‌چشم می‌خورد. این نمایشگر ۶٫۶ اینچ اولد (با نام تجاری AMOLED) وضوح ۲٬۳۸۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۲۵ وات خواهد داشت.

مواد مورد استفاده برای پنل پشتی نامشخص است، اما انتظار می‌رود این دستگاه ابعاد ۱۶۱٫۷ در ۷۸ در ۸٫۲ میلی‌متر و وزن ۲۰۹ گرم داشته باشد. گلکسی A35 که یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ محسوب می‌شود، در رنگ‌های آبی یخی، لیمویی، یاسی و آبی پررنگ عرضه می‌شود.

شایعه شده است که گلکسی A35 در پنل پشتی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز f/1.8، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. بنابراین در این بخش شاهد تغییر نسبت‌به گلکسی A34 نیستیم و قطعاً گلکسی A35 به فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین راه پیدا نمی‌کند. گفته می‌شود دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و لنزی با دیافراگم f/2.2 خواهد داشت.

گلکسی A35 سامسونگ با رابط کاربری One UI 6.1 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. گفته شده است که قیمت گوشی جدید سامسونگ در بازار اروپا از ۳۷۹ یورو (حدود ۴۰۰ دلار) شروع می‌شود. قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی A35 در کانفیگ مجهزبه ۸ گیگابایت رم ۴۴۹ یورو (حدود ۴۸۰ دلار) خواهد بود.

سامسونگ احتمالاً در اواسط اسفندماه دو گوشی گلکسی A35 و گلکسی A55 را معرفی خواهد کرد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878544

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیکر 4 شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ تحویل پزشکی قانونی شد