درخواست حمیدرضا ترقی از اولی‌ها


درخواست حمیدرضا ترقی از اولی‌ها

عضو حزب موتلفه گفت: رای اولی‌ها با مشارکت در انتخابات زیر ساخت آینده‌ای را که برای خود متصور هستند بنا می‌کنند.

حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی درباره اهمیت حضور رای اولی‌ها در انتخابات مجلس اظهار کرد: رای اولی‌ها برای اولین بار اعمال حق خود را در حاکمیت آزمایش می‌کنند و در سرنوشت آینده کشور ایفای نقش می‌کنند بنابراین می‌توانند با رای خود زیر ساخت آینده‌ای را که برای خود متصور هستند، بنا می‌کنند و اگر از این فرصت استفاده نکنند چهار سال از تاثیر گذاری در مسائل مهم کشور عقب می‌مانند.

او افزود: رای اولی‌ها باید انتخاب خود را مبتنی بر تحقیق و کشف عناصر مناسب برای آینده کشور تببین کنند تا مجلسی شکل گیرد تا بتواند خواسته‌ها و مطالبات خود را عملیاتی کنند.

ترقی متذکر شد:یک رای اولی با حضور در انتخابات و امیدواری به تغییر و تحول در سرنوشت کشور بهتر است مشارکت کند و به کسانی رای بدهد که برای کشور کارساز باشد.

درخواست حمیدرضا ترقی از اولی‌ها

ترقی با دعوت ازآحاد مردم برای شرکت در انتخابات مجلس گفت: حق رای، حقی نیست که قابل واگذاری به کسی باشد و جمهوری اسلامی این مطالبه را برای همه مردم در نظر گرفته است. بنابراین اگر کسی از حق رای خود گذشت به طور طبیعی ممکن است سرنوشت و مسیر کشور را به سمتی هدایت کند که مورد نظرش نباشد و در این صورت مقصر خود شخص خواهد بود.

فعال سیاسی اصولگرا متذکر شد: مردم با مشارکت در انتخابات می‌توانند در سرنوشت کشور مطابق میل خود تاثیرگذار باشند و نباید از تغییر و تحول کشور ناامید شوند.

او ادامه داد: طبیعتا انتخابات نقش بسیاری در تحول جامعه، گردش نخبگان و رفع مشکلات دارد و بهترین و سالم‌ترین مسیر برای تاثیرگذاری در اصلاح امور رفتن پای صندوق‌های رای و انتخاب اشخاص اصلح است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی