واکنش جالب هواداران النصر به محرومیت رونالدو


واکنش جالب هواداران النصر به محرومیت رونالدو

هواداران النصر در واکنش به نخستین جریمه انضباطی مهاجم پرتغالی‌ این تیم توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان یک توئیت قدیمی او را به طور گسترده‌ای بازنشر کردند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان کریستیانو رونالدو ، کاپیتان تیم النصر ریاض را به دلیل اقدامی که یکشنبه گذشته در دیدار برابر الشباب در هفته بیست‌ویکم لیگ حرفه‌ای این کشور انجام داد، یک بازی محروم و ۳۰ هزار ریال جریمه نقدی کرد. ۲۰ هزار ریال از این مبلغ به باشگاه الشباب اختصاص خواهد یافت.

در این میان هواداران تیم النصر به دنبال نخستین جریمه انضباطی کریستیانو رونالدو در فوتبال عربستان توئیت قدیمی او را بازنشر کردند. برخی از هواداران النصر از غیبت رونالدو در بازی امشب برابر الحزم در هفته بیست‌ودوم لیگ عربستان نگران هستند. با این وجود بسیاری از آنها حمایت خود را از مهاجم پرتغالی نشان دادند و یکی از توئیت‌های قبلی او را که تابستان گذشته منتشر شده بود، با این جمله بازنشر کردند؛ «النصر همیشه برای کسانی است که حضور دارند.» هواداران النصر از توئیت قدیمی رونالدو تمجید کردند که نشان می‌داد این تیم دچار کمبود نیست و بدون حضور هر بازیکنی می‌تواند به پیروزی برسد.

واکنش جالب هواداران النصر به محرومیت رونالدو

در جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان تیم النصر با ۵۲ امتیازی پس از الهلال ۵۹ امتیازی دوم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی