فیلم شهاب حسینی و هادی حجازی‌فر به اکران نوروز رسیدند


فیلم شهاب حسینی و هادی حجازی‌فر به اکران نوروز رسیدند

دو فیلم سینمایی و یک بسته فیلم کوتاه نوروز ۱۴۰۳ در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شوند.

اکران فیلم‌های نوروزی سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه از 23 اسفندماه به صورت همزمان و با نمایش دو فیلم بلند سینمایی و یک بسته فیلم کوتاه شامل 5 فیلم آغاز می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، فیلم سینمایی « نویسنده مرده است » به تهیه‌کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی و براساس فیلمنامه‌ای نوشته آرش عباسی و با حضور بازیگران خارجی جیمز واگنر و جیا مورا که در کشور آمریکا ساخته شده و جوایز مختلفی از جشنواره‌های خارجی بدست آورده در گروه سینمایی هنر و تجربه بصورت دوبله اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «عروسک»(قولچاق) به کارگردانی کارگردان فقید سینمای ایران اصغر یوسفی‌نژاد و تهیه‌کنندگی جلیل اکبری صحت با حضور بازیگرانی همچون امین حاجی اکبری، وحید شیرازد، ناصر هاشمی، حسن بابازاده، فاطمه اسماعیلی، رضا باقری، فیروز آگلی ساخته شده است. داستان این فیلم یک درام اجتماعی است که به زبان آذری و با زیرنویس فارسی اکران خواهد شد.

فیلم شهاب حسینی و هادی حجازی‌فر به اکران نوروز رسیدند

بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» شامل 5 فیلم کوتاه به هم پیوسته به نام‌های «مورس»، «نفس نکش»، «رویای نیمه جان»، «اسپاسم»، «گوشت تلخ» به کارگردانی روناک جعفری، میلاد نسیم سبحان، آرمین اعتمادی، صحرا اسداللهی و فرید حاجی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

هادی حجازی‌فر، صحرا اسداللهی، سامان صفاری، علی باقری، علیرضا مهران، الهه بخشی و مرتضی خانجانی از جمله بازیگران بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» هستند.

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم‌های نوروزی گروه سینمایی هنر و تجربه طی روزهای 16 الی 23 اسفند برگزار می‌شود و اکران هر سه فیلم 23 اسفند در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگها