زنان نقش مهمی در افزایش مشارکت انتخابات دارند


زنان نقش مهمی در افزایش مشارکت انتخابات دارند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر تمامی بانوان هر خانواده قاطعانه در عرصه سیاسی حضور فعال پیدا کنند مشارکت در انتخابات به میزان قابل توجهی بالا خواهد رفت.

حجت الاسلام اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز درباره نقش بانوان در مشارکت انتخابات مجلس گفت: قرآن مجید زنان را پشت به پشت مردان دانسته و در مسئولیت‌ها آن‌ها را کنار هم می‌داند و بنابراین تفکیک جنسیت در عرصه های مهم کشور و رشد و تعالی معنایی ندارد.

وی افزود: درجریان پیروزی انقلاب اسلامی هم امام خمینی (ره) حرمت و منزلت خاصی برای زنان قائل بودند و فرمودند که زنان مردان را به میدان آوردند و در برابر مصائب و سختی‌ها مقاومت کردند.

زنان نقش مهمی در افزایش مشارکت انتخابات دارند

اکرمی بیان کرد: اگر زنان به میدان انتخابات بیایند و به وظیفه خود عمل کنند اجر اخروی و دنیوی خواهند داشت و همچنین اگر آنان به امر همه پرسی بی تفاوت باشند مردان خانه و فرزندان هم نسبت به این امر واجب همه پرسی بی تفاوت می‌شوند پس باید گفت که بانوان جامعه نقش بسزایی در افزایش میزان مشارکت خواهند داشت.

اکرمی در پایان متذکر شد: اگر تمامی بانوان هر خانواده قاطعانه در عرصه‌های سیاسی حضور فعال پیدا کنند مشارکت به میزان قابل توجهی بالا خواهد رفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان