سرمربی تیم ملی والیبال کیست؟ صحبت های احساسی موتا پائز


سرمربی تیم ملی والیبال کیست؟ صحبت های احساسی موتا پائز

سرمربی تیم ملی والیبال بالاخره امروز بعد از کش و قوس های فراوان انتخاب شد. او امیدوار است ژاپن را شکست دهد و ایران را المپیکی کند.

وقت صبح- بالاخره پس از ماه‌ها جلسه و مذاکرات، فدراسیون والیبال سرمربی جدید تیم ملی والیبال را معرفی کرد و مائورسیو موتا پائز را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران اعلام کرد.

اما این سرمربی شصت ساله با تجربه که در حال حاضر سرمربی پادولیانی قوی‌ترین تیم اوکراین نیز هست سال‌ها به عنوان سرمربی پاناسونیک پنترز در لیگ ژاپن مربیگری کرده است.

او حدود چهار سال در لیگ ژاپن سرمربیگری کرده است و می‌توان گفت والیبال ژاپن را به خوبی و مثل کف دستش می‌شناسد و این موضوع می‌تواند برای تیم ملی والیبال ایران بسیار مفید باشد.

تیم ملی والیبال ایران سال‌هاست ژاپن را شکست نداده و حتی از گرفتن ست از این تیم هم ناتوان بوده است.

حال با حضور موتا پائز ایران این شانس را خواهد داشت با توجه به شناخت این مربی برزیلی، فرانسوی از ژاپن این تیم را دوباره شکست دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال کیست؟ صحبت های احساسی موتا پائز

پیام سرمربی تیم ملی والیبال برای ایرانیان

مائوریسیو موتا پائز پس از آنکه به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد، پیامی تصویری از خود منتشر کرده است.

او گفته است: «سلام به همه. اسم من مائوریسیو موتا پائز است. من مربی جدید تیم ملی مردان ایران هستم. شما می‌دانید، ما می‌دانیم که چالش بزرگی را در تابستان پیش رو داریم.

باور دارم که با استعدادهای جوان، بازیکنان با اعتماد به نفس و بازیکنان باتجربه می‌توانیم ترکیب بسیار خوبی در تیم داشته باشیم.

ما با بلند همتی، مصممانه و متعهدانه تلاش می‌کنیم المپیکی شویم. ما به حمایت شما و پشتیبانی همه طرفداران ایرانی نیاز داریم تا بتوانیم تیم ملی را به فراز قله والیبال جهان سوق دهیم.

ممنونم. منتظر دیدار شما برای نوشتن فصل جدیدی از والیبال ایران هستم.»

کد خبر : ۲۲۷۲۹۳
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق