ممنوعیت تردد کامیون و خودروهای فاقد پلاک در تهران


ممنوعیت تردد کامیون و خودروهای فاقد پلاک در تهران

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد خودروهای سنگین در روزهای پنجشنبه و جمعه در تهران ممنوع است.

به گزارش تجارت‌نیوز، احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت تردد خودروهای سنگین در ایام انتخابات، گفت: از روز پنجشنبه تا پایان رای‌گیری در روز جمعه، تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران ممنوع خواهد بود.

او با بیان اینکه تردد کامیون ها پیش‌تر در شب های پنجشنبه از ساعت ۱۰ به بعد آزاد بود، افزود: این هفته استثنائا به مناسبت برگزاری انتخابات، ممنوعیت تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح معابر شهر تهران اعمال می‌شود و تردد آنها به هیچ عنوان آزاد نیست.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن توصیه به رانندگان وسایل نقلیه سنگین کرد برای خودداری از عزیمت به سمت ورودی‌های پایتخت، از استقرار نیروهای پلیس راهور در ورودی های شهر تهران و ممانعت از ورود وسایل نقلیه سنگین و کامیون ها به شهر خبر داد.

ممنوعیت تردد موتور سیکلت سنگین و خودروهای فاقد پلاک

مومنی همچنین از تداوم ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌های سنگین در شهر تهران خبر داد و درباره ممنوعیت ‌هایی که به صورت ویژه در این روز اعمال خواهد شد، گفت: تردد تمامی خودروهایی که فاقد پلاک هستند نیز در این ایام ممنوع است و به صورت ویژه این ممنوعیت ها اعمال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار نیروهای پلیس راهور در اطراف حوزه های رای گیری برای روان سازی ترافیک خبر داد و از شهروندان خواست مراجعه به مراکز اخذ رای را به ساعت‌های پایانی رای‌گیری موکول نکنند.

او همچنین از شهروندان درخواست کرد در هنگام مراجعه به مراگز رای‌گیری از پارک دوبله خودروها خودداری کنند تا ترافیکی در این محدوده های نداشته باشیم و مردم بتوانند به موقع به کارهای خود برسند.

منبع : خبرگزاری آنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی