پایان وحشت مسافران زن از مرد پراید سوار در آبادان + جزییات


پایان وحشت مسافران زن از مرد پراید سوار در آبادان + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف طلاجات بانوان در برخی نقاط این شهرستان، توسط سرنشینان یکدستگاه خودروی...

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف طلاجات بانوان در برخی نقاط این شهرستان، توسط سرنشینان یکدستگاه خودروی پراید که سارقان با تهدید سلاح سرد، تحت پوشش مسافربرنما اقدام به سرقت از شهروندان میکردند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در یکی از شهرستانهای همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیات پلیسی 2 سارق را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: متهمان پس از مواجهه حضوری توسط 5 نفر از مالباختگان شناسایی و در تحقیقات قنی پلیس تاکنون به 5 فقره سرقت به عنف طلاجات از بانوان تحت پوشش مسافرکش معترف شدند.

سرهنگ کشوری در ادامه با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در برخی شهرستانهای همجوار مرتکب سرقت های مشابه شدند گفت: پرونده قضائی علیه متهمان تشکیل و به همراه مالباختگان به مرجع قضائی معرفی شدند.


پایان وحشت مسافران زن از مرد پراید سوار در آبادان + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس