5 روش قطعی برای کسب در آمد از عکاسی + فیلم


5 روش قطعی برای کسب در آمد از عکاسی + فیلم

1_ عکاسی را آموزش بدهید اجازه بدهید یک حساب سرانگشتی داشته باشیم؛ تصور کنید یک دوره آموزش عکاسی 10 روزه برگزار می‌کنید و شهریه‌اش را در بدترین حالت، 700 هزار تومان...

1_ عکاسی را آموزش بدهید

اجازه بدهید یک حساب سرانگشتی داشته باشیم؛ تصور کنید یک دوره آموزش عکاسی 10 روزه برگزار می‌کنید و شهریه‌اش را در بدترین حالت، 700 هزار تومان می‌گذارید.

در ادامه به هزار سختی، صرفا می‌توانید بعد از 1 ماه تبلیغات، 10 نفر شرکت‌کننده پیدا کنید. اگر فرض کنیم هر جلسه 2 ساعت زمان می‌برد و 1 میلیون تومان هم برای تبلیغات خرج کرده‌اید، در نهایت به ازای 20 ساعت زمان‌تان، 6 میلیون درآمد داشته‌اید! حالا اگر کمی فکرتان بزرگ‌تر باشد و با طراحی سایت به فروش دوره‌های آنلاین و غیر حضوری مشغول شوید که خب قطعا درآمدتان به شدت بیشتر می‌شود.

2_ یک فروشگاه وسایل عکاسی راه بیندازید!

محصولات عکاسی و فیلمبرداری از جمله محصولات پرفروش در دیجی کالا هستند.

اگر یک عکاس حرفه‌ای هستید یا قرار است در آینده به آن تبدیل شوید، خب قطعا اطلاعات‌تان در مورد محصولات و لوازم جانبی این حوزه، بیشتر از فروشندگان عادی خواهد بود. این یعنی می‌توانید با ارائه اطلاعات ارزشمند، نقدهای واقعی، راهنمایی‌ها و... مخاطبان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنید.

در این شرایط قطعا مخاطبان زیادی به خاطر اطلاعاتی که دارید، ترجیح می‌دهند به شما اعتماد کرده و از خودتان محصولات‌شان را بخرند. بنابراین می‌توانید هم با راه اندازی پیج اینستاگرام و انتشار پست آموزشی و هم راه اندازی فروشگاه اینترنتی و انتشار مقالات، مخاطبان را جذب کرده و محصولات را به آنها بفروشید.

3_ نمایشگاه بزنید!

البته این ایده کسب و کار عکاسی به درد همه نمی‌خورد اما در هر حال برای اینکه بدانید چنین روشی هم برای کسب درآمد وجود دارد، بعد از مدتی فعالیت و شناخته‌ شدن میان مخاطبان حوزه هنر، می‌توانید با راه اندازی یک نمایشگاه از آثار خودتان کسب درآمد کنید.

مخصوصا اگر زمینه کاری‌تان خاص باشد، مثلا عکاسی بافت فرسوده یا نوستالژی، احتمال اینکه بتوانید مخاطبان بیشتری را به نمایشگاه جذب کرده و حتی محصولات‌تان را بفروشید، بالا می‌رود. جالب است بدانید امروز خیلی از عکاسان صرفا برای ایجاد رابطه و «برندسازی شخصی» اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده و عملا حساب خاصی روی درآمد مستقیمش نمی‌کنند!

4_ فروش عکس در سایت‌های مخصوص

متاسفانه در ایران هنوز به دلیل عدم احترام به قوانین کپی رایت ، خیلی فرهنگ خریدعکس و فوتیج های ویدئویی و آهنگ جا نیوفتاده است . اما در مقابل در کشور های اروپایی و آمریکایی سایت هایی هستند که عکاسان و دیگر تولید کنندگان محتوا از طریق شان به در آمد بالایی رسیده اند .

5- بلاگر عکاسی شوید !

اگر دقت کنید این روز ها در اینستاگرام ما بلاگر در تمام موضوعات داریم . از بلاگر تکنولوژی گرفته تا بلاگر جنگ های صلیبی !در این بین بعضی ها هم به بلاگر حوزه دوربین یا حوزه عکاسی تبدیل شده اند . روند فعالیت این دوستان به این شکل است که هرروز پست و استوری هایی در مورد خرید دوربین ، اصول عکاسی ، ژست گرفتن ، تکنیک ها ، مقایسه ها و ... منتشر کرده و همینطور زندگی شان را به عنوان یک عکاس به نمایش می گذارند .


5 روش قطعی برای کسب در آمد از عکاسی + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جشن الفبا کلاس اول عمو مسعود