ثروت تام کروز و چند حقیقت جالب درباره آن


ثروت تام کروز و چند حقیقت جالب درباره آن

تام کروز یکی از برجسته‌ترین نام‌های هالیوود است. او با سابقه‌ی چند دهه‌ای اش در عرصه‌ی سینما و کاریزمای غیر قابل انکارش در برابر دوربین، توانسته به یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران دنیا بدل شود.

با چند حقیقت جالب درباره‌ی تام کروز همراه باشید.

ثروت تام کروز چقدر است؟

به گزارش روزیاتو، تام کروز در طول ۴ دهه فعالیت خود در سینما توانسته به طرق مختلف، از قرارداد‌های بازیگری گرفته تا همکاری‌های تبلیغاتی و سرمایه گذاری‌های کارآفرینانه، میلیون‌ها دلار کسب درآمد کند.

علیرغم چالش‌های گاه و بیگاه پیش آمده در زندگی شخصی اش، همچون طلاق‌های پر سر و صدا، موفقیت‌های حرفه‌ای و مالی او پابرجا بوده است.

طبق اعلام وبسایت فوربس، کروز تاکنون یک میلیارد دلار از حرفه‌ی خود کسب درآمد کرده است.

وبسایت Celebrity Net Worth ثروت او را حدود ۶۰۰ میلیون دلار تا سال ۲۰۲۳ تخمین زده است، امری که او را به یکی از ثروتمندترین بازیگران هالیوود تبدیل ساخته است.

طی دوران فعالیت حرفه‌ای خود با جنجال و شایعات غریبه نبوده است

یکی از بزرگ‌ترین جنجال‌های زندگی شخصی تام کروز، ارتباط او با فرقه‌ی بدنام ساینتولوژی است. حمایت همیشگی و علنی کروز از این فرقه شایعاتی درباره‌ی تأثیرات این موضوع بر تصمیمات شخصی و حرفه‌ای او ایجاد کرده است.

علاوه بر این موضوع، رفتار‌های کروز نیز گهگاه منشأ حرف و حدیث بوده است. اعمال و کردار که از نظر برخی عجیب شمرده می‌شود، شایعاتی را به وجود آورده است. علیرغم این شایعات، توانایی‌های بازیگری او سبب شده این موضوع خدشه‌ای به موفقیت‌های او در عرصه‌ی سینما وارد نشود و حتی بزرگی‌ها این موفقیت‌ها توانسته این جنجال‌ها و شایعات را تحت الشعاع خود قرار دهد.

تأثیرگذاری او فراتر از عرصه‌ی سینما است

یکی از چشمگیرترین اقدامات کروز تلاش‌های او برای مبارزه با فقر بوده است، از جمله کمک مالی به افراد نیازمند، اهدای پول به برنامه‌های ویژه تقویت اقتصادی و حمایت از سیاست‌های مرتبط با ریشه کنی فقر.

او همچنین حمایتی همیشگی از کهنه سربازان داشته است. کروز در پروژه‌های متعددی که هدف آن‌ها بهبود زندگی این قشر بوده شرکت داشته است، از جمله حمایت از نهاد‌هایی که کار آن‌های تأمین مسکن، خدمات پزشکی و فرصت‌های شغلی برای آن‌هایی است که در ارتش خدمت کرده اند.

کروز توجه ویژه‌ای هم به مسأله‌ی آموزش دارد. او که نقش آموزش و تحصیلات را شکستن چرخه‌ی فقر و توانمندسازی افراد بسیار مهم می‌داند، با کمک مالی به مدارس و برنامه‌های آموزشی و تأمین مالی کمک هزینه‌های تحصیلی تلاش کرده آموزش باکیفیت را برای طبقات پایین‌تر جامعه نیز فراهم کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3