استقبال کی‌یف از موضع پاریس؛ این نشانه خوبی است


استقبال کی‌یف از موضع پاریس؛ این نشانه خوبی است

اقتصادنیوز: یک مقام ارشد اوکراینی عدم رد احتمال اعزام نیروهای کشورهای غربی به اوکراین از سوی رئیس‌جمهور فرانسه را «نشانه‌ای خوب» عنوان کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، میخائیل پودولیاک، دستیار ارشد رئیس‌جمهور اوکراین روز سه‌شنبه درباره اظهارات ماکرون به خبرگزاری فرانسه گفت: ماکرون نشان داده که درک عمیقی از تهدیدات جنگ اوکراین برای اروپا دارد.

وی عنوان کرد با اینکه صحبت‌های ماکرن درخصوص اعزام نیرو به اوکراین در این مرحله در حد «گفت‌وگو» است اما باعث می‌شود که این گفت‌وگوها به مرحله دیگری بروند.

پودولیاک در این زمینه تصریح کرد: این نشانه‌ای خوب است.

ماکرون روز دوشنبه و پس از میزبانی از نشست رهبران اروپایی در پاریس به خبرنگاران گفت: امروز هیچ اتفاق‌نظری برای اعزام نیروها، به‌شیوه‌ای رسمی، وجود ندارد. اما از نظر پویایی، ما نمی‌توانیم چیزی را حذف کنیم. ما هر کاری که لازم است انجام خواهیم داد تا از پیروزی روسیه در این جنگ جلوگیری کنیم.

خبر مرتبط
افشاگری آلمان درباره حمله ناتو به روسیه/ نیروهای اروپا به اوکراین اعزام می شوند؟

اقتصادنیوز: صدراعظم آلمان گفت: ناتو و اتحادیه اروپا نیروی زمینی به اوکراین اعزام نخواهند کرد.

رئیس‌جمهور فرانسه گفت: ما باید وضعیت را بررسی کنیم و متوجه باشیم که امنیت‌جمعی ما در خطر است. ما باید سریع‌تر عمل کنیم. روسیه نباید پیروز شود، نه فقط به خاطر اوکراین، بلکه به این خاطر که ما با انجام این کار، امنیت‌جمعی خود را برای امروز و آینده تضمین می‌کنیم.

خبر مرتبط
ادعای وزیر دفاع روسیه درباره تلفات اوکراین در دو سال گذشته

اقتصادنیوز: وزیر دفاع روسیه خبر داد: آمارهای اعلامی از سوی مقامات کی‌یف غیر واقعی است.

آمریکا، انگلیس، آلمان، سوئد، ایتالیا و اسپانیا نیز پیش‌تر در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور فرانسه گفتند قصد انجام دادن این کار را ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی