درگ جالب تسلا سایبرتراک با رم TRX هنسی 1000 اسب بخار


درگ جالب تسلا سایبرتراک با رم TRX هنسی 1000 اسب بخار

آیا نسخهٔ دو موتورهٔ تسلا سایبرتراک با تنها ۶۰۰ اسب بخار قدرت در برابر رم TRX ماموت هنسی با ۱۰۱۲ اسب بخار قدرت شانسی خواهد داشت؟ اگر از دیدن پیروزی‌های متوالی تسلا سایبرتراک در مسابقات درگ در برابر رقبای بنزینی خسته شده‌اید، جدیدترین ویدئوی...

آیا نسخهٔ دو موتورهٔ تسلا سایبرتراک با تنها ۶۰۰ اسب بخار قدرت در برابر رم TRX ماموت هنسی با ۱۰۱۲ اسب بخار قدرت شانسی خواهد داشت؟

درگ جالب تسلا سایبرتراک با رم TRX هنسی 1000 اسب بخار

اگر از دیدن پیروزی‌های متوالی تسلا سایبرتراک در مسابقات درگ در برابر رقبای بنزینی خسته شده‌اید، جدیدترین ویدئوی درگ هنسی را تماشا کنید. این تیونر آمریکایی رم TRX ماموت که نسخه‌ای بشدت تیونینگ شده است را در برابر سایبرتراک قرار داده است. البته این درگ اصلاً عادلانه نیست زیرا سایبرتراک حاضر در رقابت نه از نسخهٔ پرچم‌دار سه موتورهٔ سایبربیست بلکه نسخهٔ دو موتوره با ۶۰۰ اسب بخار قدرت است.

درگ جالب تسلا سایبرتراک با رم TRX هنسی 1000 اسب بخار

قیمت سایبرتراک دو موتوره از ۷۶,۳۹۰ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که قیمت پایهٔ رم TRX استاندارد با ۷۰۲ اسب بخار قدرت ۹۶,۵۸۵ دلار است. پکیج ماموت ۱۰۰۰ هنسی هم ۵۶ هزار دلار به این رقم اضافه می‌کند و قیمت نهایی را به ۱۵۲,۵۸۵ دلار می‌رساند که دو برابر سایبرتراک دو موتوره است! زیر کاپوت TRX ماموت نسخهٔ تقویت‌شده‌ای از پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 هلکت قرار دارد که به لطف سوپرشارژر بزرگ‌تر ۲.۶۵ لیتری هنسی، انژکتورهای بزرگ‌تر و کالیبراسیون ویژه، خروجی آن به ۱۰۱۲ اسب بخار قدرت و ۱۳۱۵ نیوتن متر گشتاور رسیده است. این رقم حتی از قدرت ۸۴۵ اسب بخاری سایبربیست سه موتوره هم بسیار بیشتر است چه رسد به نسخهٔ دو موتوره با ۶۰۰ اسب بخار قدرت.

درگ جالب تسلا سایبرتراک با رم TRX هنسی 1000 اسب بخار

به گفتهٔ هنسی، ماموت ظرف ۳.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که به میزان قابل‌توجهی از شتاب ۴.۱ ثانیه‌ای سایبرتراک دو موتوره سریع‌تر است اما اگر سایبربیست سه موتوره در اینجا حاضر بود شرایط برعکس می‌شد زیرا این نسخه برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به تنها ۲.۶ ثانیه زمان نیاز دارد. نسخهٔ دو موتورهٔ سایبرتراک اما در برابر هیولای هنسی حرفی برای گفتن ندارد و در هر سه مسابقه‌ای که در این ویدئو بین آن‌ها برگزار می‌شود ماموت به پیروزی می‌رسد. بین این دو پیکاپ اما علاوه بر شتاب، در تجربهٔ شنیداری هم تفاوت بزرگی وجود دارد زیرا غرش رم TRX بسیار جذاب‌تر از صدای سکوت سایبرتراک است.

درگ جالب تسلا سایبرتراک با رم TRX هنسی 1000 اسب بخار

البته همان‌طور که گفته شد، این درگ اصلاً عادلانه نیست زیرا سایبرتراک دو موتوره حدود نصف TRX ماموت قدرت و قیمت دارد. به نظر شما آیا هیچ پیکاپ بنزینی در برابر سایبربیست سه موتوره شانسی خواهد داشت؟

مشخصات فنی

تسلا سایبرتراک رم TRX ماموت
پیشرانه الکتریکی دو موتوره ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ
قدرت ۶۰۰ اسب بخار ۱۰۱۲ اسب بخار
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
وزن ۲۹۹۵ کیلوگرم ۳۱۱۴ کیلوگرم
قیمت ۷۶,۳۹۰ دلار ۱۵۲,۵۸۵ دلار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!