انتشار فیلم خوشحالی برفی کار دست هدایتی داد +فیلم


انتشار فیلم خوشحالی برفی کار دست هدایتی داد +فیلم

صبح امروز رسانه قوه قضاییه در خبری ضمن تکذیب ادعای آزادی هدایتی اعلام کرد این محکوم اقتصادی از سال ۱۳۹۷در زندان به سر می‌برد و مانند دیگر محکومان از حق مرخصی قانونی استفاده کرده است.

صبح امروز رسانه قوه قضاییه در خبری ضمن تکذیب ادعای آزادی هدایتی اعلام کرد این محکوم اقتصادی از سال ۱۳۹۷در زندان به سر می‌برد و مانند دیگر محکومان از حق مرخصی قانونی استفاده کرده است. این محکوم اقتصادی پس از ردمال بخش قابل‌توجهی از حکم دادگاهش امروز به زندان بازگشت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صبح امروز مرکز رسانه قوه قضاییه در خبری ضمن تکذیب ادعای آزادی حسین هدایتی اعلام کرد این محکوم اقتصادی از خرداد سال ۱۳۹۷ در زندان به سر می‌برد و در طول دوران محکومیت خود نیز مانند دیگر محکومان از حق مرخصی قانونی استفاده کرده است.

این محکوم اقتصادی پس از ردمال بخش قابل‌توجهی از حکم دادگاهش امروز به زندان بازگشت.

به گزارش همشهری آنلاین، مرکز رسانه قوه قضاییه در این باره اعلام کرد: "در روزهای اخیر ادعاهایی در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر آزادی حسین هدایتی مطرح شده است.

پیگیری‌های صورت گرفته از مرجع قضایی نشان می‌دهد، ادعای آزادی حسین هدایتی صحت ندارد.

حسین هدایتی از خرداد سال ۱۳۹۷ در زندان به سر می‌برد و در طول دوران محکومیت خود نیز مانند دیگر محکومان از مرخصی قانونی استفاده کرده است.

براساس رای دادگاه، هدایتی به حبس، شلاق تعزیری، رد مال و انفصال از خدمت محکوم شده است.

بنابر این گزارش، هدایتی تا کنون بخشی از رد مال خود را پرداخت کرده و تا زمان پرداخت کامل رد مال در زندان خواهد بود.

همچنین در جریان بازدید رئیس کل دادگستری تهران از زندان تهران بزرگ که در شهریورماه سال جاری برگزار شد، حسین هدایتی نیز به همراه دیگر محکومان در زندان حاضر بود که تصاویر این بازدید در همان زمان در رسانه‌ها منتشر شد."

روز گذشته ویدیویی از حسین هدایتی در هوای برفی منتشر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم