سردار باقری: هنر مقاومت زبان مشترک هر ملیت و مذهبی در سراسر دنیا است


سردار باقری: هنر مقاومت زبان مشترک هر ملیت و مذهبی در سراسر دنیا است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هنر مقاومت در گونه‌های مختلف خود به ویژه هنرهای بصری، از کارآمدترین رسانه‌هاست که زبان مشترک جان‌های شیفته این فرهنگ در سراسر عالم با هر ملیت و مذهب است.

سردار باقری: هنر مقاومت زبان مشترک هر ملیت و مذهبی در سراسر دنیا است

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت (رسام) آورده است: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب "ابزارهای هنری بی شک رساترین، بلیغ ترین و کاری ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است."

وی در ادامه این پیام آورده است: گنجینه بیکران حکمت و معرفت دفاع مقدس، منشأ فضیلت های بی پایانی است که هرچه می گذرد بر گوهرهای آن افزوده می شود. دفاع مقدس در سیر آسمانی خود، فضای جهان را آکنده از شمیم ملکوتی فرهنگ ایثار و شهادت کرد و روح رهایی بخش مقاومت را در کالبد آزادی خواهان جهان دمید. در این بین هنر مقاومت درگونه های مختلف خود به ویژه هنرهای بصری، از کارآمدترین رسانه هاست که زبان مشترک جان های شیفته این فرهنگ در سراسر عالم با هر ملیت و مذهب است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآورشده است: خوشا جهادگرانی که توفیق آن دارند عرصه تبیین مکتب امام خمینی (ره) و پیروان شهیدش در حماسه عاشورایی دفاع مقدس را هنرمندانه در قاب دوربین، تجسم بخشیده و پاسدار حرمت خون مجاهدان راه خدا باشند.

سردار باقری اظهار داشته است: اما امروز؛ در گام دوم انقلاب اسلامی و مهندسی راهبردی مقاومت، در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، انتظار می رود جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت (رسام)، که پنجمین فصل خود را در فضای عطرآگین خوزستان سپری می کند، میراث گرانسنگ فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و مقاومت را به گفتمانی جهانی در بین آزادگان و عدالت خواهان مبدل سازد.

وی در پایان این پیام ضمن قدردانی از شرکت کنندگان، برگزار کنندگان و دست اندرکاران این جشنواره، ابراز امیدواری کرده است که در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عجل تعالی فرجه الشریف) و پیروی از منویات حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و اتحاد و همدلی هنرمندان متعهد و دلسوز در عرصه های مختلف هنر به ویژه تولید فیلم کوتاه، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش باشیم./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی