فورد ترمز کشید


فورد ترمز کشید

​شرکت خودروسازی فورد ارسال خودروهای برقی جدید لایتنینگ F۱۵۰ را متوقف می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، فورد موتور اعلام کرد که ارسال تمام وانت‌های برقی F۱۵۰ لایتنینگ مدل سال ۲۰۲۴ را متوقف کرده است، بنابراین می‌تواند برای مشکلی که مشخص نکرده است، بررسی‌های کیفیت را انجام دهد.

خودروساز شماره دو ایالات‌متحده اعلام کرد که توقف محموله در ۹ فوریه آغاز شده است. این شرکت اعلام نکرده است که انتظار می‌رود چه زمانی محموله کامیون‌های الکتریکی که در ژانویه آغاز شده بود، از سر گرفته شود.

فورد همچنین اعلام کرد که این هفته ارسال اولین پیکاپ‌های گازسوز مدل ۲۰۲۴ جدید را به نمایندگی‌ها آغاز کرده است. فورد گفت که انتظار دارد در هفته‌های آتی محموله‌ها را افزایش دهد زیرا بررسی‌های کیفی را کامل می‌کنیم تا مطمئن شویم این F۱۵۰های جدید استانداردهای بالای ما را برآورده می‌کنند. فورد ماه گذشته اعلام کرد که تولید F۱۵۰ را کاهش خواهد داد زیرا تقاضا برای خودروهای الکتریکی کمتر از حد انتظار بوده است.

فورد اعلام کرد که تولید کامیون برقی ادامه دارد؛ این خودروساز در ژانویه اعلام کرد که تولید خود را در مرکز خودروهای برقی میشیگان روژ به یک شیفت از اول آوریل کاهش خواهد داد. در ماه اکتبر، فورد به طور موقت یکی از سه شیفت کارخانه خودروهای برقی را کاهش داد. فورد در دسامبر به تامین‌کنندگان گفت که قصد دارد از ژانویه حدود ۱۶۰۰ کامیون F۱۵۰ لایتنینگ در هفته تولید کند که تقریباً نیمی از ۳۲۰۰ دستگاهی است که قبلاً برنامه ریزی کرده بود.

فورد سال گذشته ۲۴ هزار و ۱۶۵ کامیون F۱۵۰ لایتنینگ را در ایالات‌متحده فروخت که ۵۵ درصد نسبت به سال ۲۰۲۲ از مجموع فروش ۷۵۰ هزار دستگاه F۱۵۰ لایتنینگ ایالات‌متحده افزایش داشته است.

طبق گزارش رویترز، فورد در ماه آگوست اعلام کرده بود که کارخانه ساخت F۱۵۰ لایتنینگ می‌تواند تا ماه اکتبر به نرخ تولید سالانه ۱۵۰ هزار خودرو برسد. در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که تولید کامیون‌های برقی را دو برابر خواهد کرد.

منبع : ایسنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج