احتمال تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه فردا وجود دارد؟


احتمال تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه فردا وجود دارد؟

به دلیل ورود جبهه هوای سرد به این استان ممکن است خبری در مورد تعطیلی مدارس آذربایجان غربی منتشرشود.

رییس اداره هواشناسی مهاباد با اشاره به نفوذ جبهه هوای سرد به منطقه گفت: سرمای زمستانی در جنوب آذربایجان‌غربی تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

اردلان محمدپور روز سه‌شنبه گفت: در شبانه روز گذشته حداقل دمای هوا در چالدران به منفی ۱۳ درجه رسید و دمای هوا در تکاب منفی ۱۱ درجه، اشنویه منفی ۹ درجه، نقده و شاهین‌دژ منفی هشت درجه، ارومیه منفی ۷.۳ درجه، بوکان منفی هفت درجه، مهاباد و پیرانشهر منفی ۶ درجه سانتی‌گراد ثبت شد.

وی اضافه کرد: این روند کاهش محسوس دمای هوا در این منطقه طی چند روز آینده تداوم خواهد داشت و در این مدت علاوه بر جوی آرام و پایدار همچنان شاهد روزهای سرد زمستانی با ریزش هوای سرد در منطقه خواهیم بود اما با توجه به رطوبت هوا در برخی مناطق احتمال بارش خفیف نیز وجود دارد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای هفت درجه سانتی‌گراد، گرمترین و چالدران با حداقل دمای منفی ۱۳ درجه سانتی گراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین منفی ۶ و سه درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

احتمال تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه فردا وجود دارد؟

وی در خصوص بارش ها سال آبی در مهاباد نیز افزود: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۲۰۳ میلی متر بارندگی در مهاباد ثبت شده که در مقایسه با ۱۲۳ میلی‌متر بارندگی پارسال ۶۵ درصد افزایش یافته است و در مقایسه با میانگین بلند مدت سه درصد کاهش دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا