گردنه هجیب مسدود است


گردنه هجیب مسدود است

به گزارش رکنا ازقزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار داشت: بارش برف و کولاک از شب گذشته در محورهای کوهستانی استان شروع و همچنان ادامه دارد. وی با اشاره به کولاک شدید در محورهای کوهستانی...

به گزارش رکنا ازقزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار داشت: بارش برف و کولاک از شب گذشته در محورهای کوهستانی استان شروع و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به کولاک شدید در محورهای کوهستانی بوئین زهرا به سمت ساوه، افزود: تمام ورودی های منتهی به گردنه "هجیب" در این محور به منظور ایمنی مسافران و رانندگان عزیز بسته است.
رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه با هماهنگی های انجام شده افرادی که در برف و کولاک گرفتار شده اند، به مکان های امن انتقال داده شدند، گفت: رانندگان و مسافران عزیز که قصد عزیمت به استان های مرکزی و اصفهان و یا مسیر بالعکس را دارند از محور اشتهارد، آزاد راه "غدیر" و آزادراه "ساوه" به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
سرهنگ ذاکری منش ادامه داد: انتظار ما از تمام رانندگان و مسافران عزیز این است که ضمن همکاری مستمر با پلیس، از سفر های غیر ضرور جدا پرهیز کرده و در صورت تردد در محور های استان حتما از وضعیت جوی حاکم بر این محور ها اطلاع کافی داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

لیلا بیگدلی/قزوین


گردنه هجیب مسدود است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی