هلال‌احمر زنجان 24 میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به افراد نیازمند پرداخت کرد


هلال‌احمر زنجان 24 میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به افراد نیازمند پرداخت کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در یازده ماهه گذشته از سالجاری ۲۴ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی به بیش از یکهزار و ۲۰۰ بیمار نیازمند در این استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مهندس حکمت اله هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوستانه همواره نقش محوری در فعالیت های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر از افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر استان که توان تامین هزینه‌های درمانی، دارو و توانبخشی را ندارند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، حمایت مالی می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: حمایت‌های مالی هلال احمر در بخش‌های دارو و درمان، کمک هزینه بستری طبی و جراحی، اروتز و پروتز، عمل زایمان طبیعی و سزارین، فرانشیز دارو و درمان و کمک هزینه خدمات دندانپزشکی است.

هاشمی افزود: در یازده ماهه گذشته از سالجاری ۲۴ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی به بیش از یکهزار و ۲۰۰ بیمار نیازمند در این استان پرداخت شد.

وی اظهارداشت: کمک هزینه پاراکلینیک(سونوگرافی، سی تی اسکن)، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، وسایل بهداشتی، درمانی و مصرفی، درمان سرپایی و کمک هزینه شیرخشک برای خانواده‌های نیازمند از دیگر موارد حمایت‌های مالی جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان است.

این مسئول تاکید کرد: این کمک هزینه درمانی، طی هشت مرحله برای بیماران نیازمند در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم، ایجرود و سلطانیه پرداخت شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی