قتل شوهر سابق زن تهرانی به دست همسر جدیدش / قاتل با ماشین از روی مرد جوان رد شد


قتل شوهر سابق زن تهرانی به دست همسر جدیدش / قاتل با ماشین از روی مرد جوان رد شد

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: سه‌شنبه اول اسفندماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان فیروزگر تهران در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مرگ...

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: سه‌شنبه اول اسفندماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان فیروزگر تهران در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت اورژانس، گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تیم جنایی پلیس با حضور در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضرب‌ و جرح ناشی از تصادف عمدی با خودروی مزدا در یکی از خیابان‌های جنوب تهران به قتل رسیده بود.

سردار ولیپور گودرزی افزود: بررسی های اولیه نشان می داد همسر سابق مقتول در حال حاضر همسر فعلی قاتل است و همین موضوع ماجرای این جنایت را رقم زده است.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان جنایی حکایت از آن داشت؛ مقتول که 3 سال قبل همسر خود را طلاق داده بود، روز حادثه همسر سابقش را با متهم که قصد رفتن به محل کار را داشتند مشاهده کرده و به‌دلایل نامشخصی اقدام به تعقیب و گریز و درگیری با آنها در خیابان کرده است و در این میان قاتل به‌قصد تهاجم عمدی مقتول را با خودروی مزدای خود زیر گرفته و این حادثه دلخراش را رقم زده است.

سردار گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، متهم را دستگیر کردند و مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


قتل شوهر سابق زن تهرانی به دست همسر جدیدش / قاتل با ماشین از روی مرد جوان رد شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد