پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی آغاز شد


پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی آغاز شد

مدیرعامل راه آهن از آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام نوروز (بازه زمانی ۲۳ اسفند تا ۱۷ فروردین) از امروز (سه شنبه، ۸ اسفند) خبر داد.

به گزارش مشرق، راه آهن جمهوری اسلامی ایران، "سید میعاد صالحی" افزود: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام نوروز از ساعت هشت صبح امروز (سه شنبه ۸ اسفند ماه) و به مدت سه روز انجام می شود.

وی گفت: در روز سه شنبه ۸ اسفند، پیش‌فروش بلیت همه قطارها به غیر از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و برعکس آغاز می‌شود. روز چهارشنبه ۹ اسفند پیش فروش بلیت همه قطارها به استثنای مسیر تهران- مشهد و برعکس انجام می‌گیرد.

صالحی ادامه داد: روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه نیز بلیت قطار همه مسیرها از جمله مسیر تهران - مشهد و برعکس عرضه خواهد شد.

مدیرعامل راه آهن خاطرنشان کرد: برای رفاه مردم و برقراری عدالت در خرید بلیت قطار، در این سه روز، ابتدا از ساعت هشت صبح همه ظرفیت بلیت قطارها فقط به صورت اینترنتی عرضه می شود. چهار ساعت پس از آن یعنی از ساعت ۱۲ این روزها، علاوه بر فروش اینترنتی، امکان خرید بلیت های باقی مانده از طریق مراکز مجاز فروش حضوری (آژانس ‌ها) نیز وجود خواهد داشت و این مراکز نیز به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.

شایان ذکر است بر اساس اطلاعیه های قبلی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و طبق قوانین و مقررات، همه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیت مطابق با نام و نام خانوادگی خود باشند. بر این اساس، ماموران کنترل بلیت موظفند با رویت کارت شناسایی معتبر از مسافر، نام فرد را با تصویر بلیت بررسی کرده و از ورود افراد با بلیت غیرمعتبر جلوگیری کنند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!