شکار نظامیان صهیونیست به دست مبارزان قسام


شکار نظامیان صهیونیست به دست مبارزان قسام

در ادامه نبرد تن به تن گروه‌های مقاومت فلسطینی با اشغالگران در غزه، مبارزان قسام با انهدام برخی از جنگ افزارهای دشمن، شماری دیگر از نظامیان صهیونیست را در محله الزیتون از پا درآوردند.

شکار نظامیان صهیونیست به دست مبارزان قسام

به گزارش راهبرد معاصر، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: مبارزان ما موفق شدند که در عملیات‌های جداگانه جنگ افزارهای دشمن و نظامیان اشغالگر را از فاصله صفر در محله الزیتون در غزه هدف قرار داده و از پا درآوردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که گردان‌های قسام اعلام کرد طی دو عملیات نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را در جنوب محله الزیتون در شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

پیش از این نیز، گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب شهرک «الزیتون» شهر غزه با خمپاره سنگین هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این بر اساس اعلام گردان‌های قسام، مبارزان قسام در عملیاتی مشترک با گروه‌های «عمر القاسم» موفق شدند که تجمع نیروهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی را در جنوب شهرک الزیتون شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای دیگری قرار بدهند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز از هدف قراردادن ۲ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف چهارراه «دوله» واقع در شهرک الزیتون در جنوب شهر غزه با گلوله «آر پی جی» خبر داد.

گروه‌های «عمر القاسم» نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در عملیاتی مشترک با گردان‌های قدس جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «بیاره ساق الله» واقع در شرق شهرک الزیتون هدف قرار داده‌اند./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران ! / دستش را روی دست فیلمبردار گذاشت !