دیدار وزرای خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در آلمان


دیدار وزرای خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در آلمان

در ادامه تلاش باکو و ایروان برای آغاز گفت‌وگوهای صلح سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور و وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در روزهای آینده دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

دیدار وزرای خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در آلمان

به گزارش راهبرد معاصر. «آنی بادالیان» سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان امروز سه‌شنبه اعلام کرد آرارات میرزویان و جیحون بایراموف، وزرای خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در رأس هیات‌های دیپلماتیک در روزهای ۲۸ تا ۲۹ فوریه (۹ و ۱۰ اسفند) در شهر برلین، پایتخت آلمان دیدار و گفتگو خواهند کرد.

دیروز دوشنبه نیز «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که جمهوری آذربایجان و ارمنستان در روزهای آینده درباره پیش نویس توافقنامه صلح گفتگو خواهند کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در این باره گفت: قرار است در روزهای آینده در خصوص توافقنامه صلح بین هیئت‌های آذربایجان و ارمنستان مذاکراتی صورت گیرد. دیپلمات ارشد جمهوری آذربایجان جزئیات بیشتری در مورد مذاکرات آتی با ارمنستان ارائه نکرد.

با وجود توقف مذاکرات میان باکو و ایروان، دو کشور کار بر روی متن توافقنامه صلح را ادامه دادند. پس از دیدار «الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، تصمیم گرفته شد که مذاکرات از سر گرفته شود./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3