کارگر برای خانه‌تکانی می‌خواهید؟ باید میلیونی هزینه کنید


کارگر برای خانه‌تکانی می‌خواهید؟ باید میلیونی هزینه کنید

به کارگیری کارگر برای خانه‌تکانی و تمیز کردن منازل در آستانه فرا رسیدن نوروز میلیونی شد.

این روزها اغلب افراد در حال خانه‌تکانی هستند و برای تسریع کار از کارگرانی که در خانه‌تکانی و نظافت منزل مشغولند، کمک می‌گیرند. شرکت‌های متعددی در راستای ارائه خدمات نظافتی منازل راه‌اندازی شده‌اند. امسال اما افزایش شدید قیمت به کارگیری کارگران نظافت منازل بسیاری از شهروندان را شوکه کرده است.

بر این اساس طبق عرف اعلامی نظافت شیشه و دیوارها و درها، شامپو فرش، جابجایی لوازم منزل و ... تنها بر عهده نظافتچی آقاست و خانم‌ها چنین کارهایی را انجام نمی‌دهند. در عین حال کمترین ساعت به‌کارگیری نیرو برای خانه‌تکانی چهار ساعت اعلام شده که البته کافی برای تکمیل کار نیست.

کارگران اغلب در سه شیفت چهار ساعته، شش ساعته و هشت ساعته از سوی شرکت‌ها اعزام می‌شوند.

کارگر برای خانه‌تکانی می‌خواهید؟ باید میلیونی هزینه کنید

کمترین هزینه برای بهره‌گیری از نیروی نظافتی در چهار ساعت هزینه‌ای در حدود 540 هزار تومان دارد. استفاده از نیروی خدماتی برای نظافت منزل به مدت هشت ساغت هزینه‌ای برابر با 900 الی یک میلیون تومان در بردارد. اغلب خانه‌تکانی در یک روز تمام نمی‌شود و افراد یک روز را برای آشپزخانه و یک روز برای سایر بخش‌های خانه از نیروی خدماتی بهره می‌گیرند. در صورت رعایت این الگو هزینه خانه‌تکانی بدون محاسبه شوینده و ... نزدیک به دو میلیون تومان خواهد شد.

در این حوزه نیروی خدماتی خانم قیمتی بیشتر از نیروی خدماتی آقا دارد .

هزینه هر ساعت اضافه بر ساعت طی شده نیز برای نیروی خانم و آقا حدود هفتاد هزار تومان است.

برخی شرکت‌ها نیروهای خود را به نیروی معمولی و VIP طبقه‌بندی کرده‌اند و برای نیروهای گروه دوم هزینه بیشتری را دریافت می‌کنند .

حداقل هزینه برای هر ساعت کار نیروهای خدماتی در این راستا بین 120 تا 135 هزار تومان است که البته به کارگیری نیرو در ساعاتی کمتر از چهار ساعت ، معادل 4ساعت محاسبه خواهد شد.

کارگر برای خانه‌تکانی می‌خواهید؟ باید میلیونی هزینه کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان