بازداشت دزد حرفه ای تبریز که به تنهایی جولان می داد + جزییات


بازداشت دزد حرفه ای تبریز که به تنهایی جولان می داد + جزییات

به گزارش رکنا،سردار "علی محمدی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش های متعدد سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در تبریز که باعث ایجاد نگرانی بین شهروندان شده بود، موضوع در دستورکار...

به گزارش رکنا،سردار "علی محمدی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش های متعدد سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در تبریز که باعث ایجاد نگرانی بین شهروندان شده بود، موضوع در دستورکار ویژه کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

این مقام انتظامی افزود: در گام نخست کارآگاهان پس از تجمیع اطلاعات اولیه و بررسی صحنه های سرقت و با استفاده از تجربیات کارآگاهی و با روش های علمی هویت اصلی متهم را شناسایی کردند.

سردار "محمدی" تصریح کرد:ماموران پس از اخذ مجوز قضائی مخفیگاه متهم را نیز شناسایی و در عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

ارشدترین مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: در بازجویی های فنی و با ارایه دلایل و مدارک مستدل و مستند متهم به 28 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شده است،گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل که با صدور قرار قضائی متناسب روانه زندان شد.


بازداشت دزد حرفه ای تبریز که به تنهایی جولان می داد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی