برقراری امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط نیروهای مسلح


برقراری امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط نیروهای مسلح

اقتصادنیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تأکید کرد: نیروهای مسلح با ارتقاء بصیرت بسیجیان عزیز و برقراری امنیت انتخابات، نقشی اساسی در افزایش بینش جامعه و شور و حضور مردم برای شرکت در انتخابات دارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر محمد باقری در جمع فرماندهان و روسای ستاد کل با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: اتفاق بسیار بزرگی در پایان این هفته در کشور عزیزمان برقرار است. انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که هر 2 نهاد نقشی مهم در تعیین سرنوشت کشور و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارند.

وی افزود: ما چه به لحاظ فردی و چه به لحاظ سازمانی، مسئولیت‌های بسیار سنگینی در هر 2 انتخابات داریم. باید در جهت افزایش بصیرت خود و اطرافیان‌مان تلاش کنیم تا با شور و اشتیاق پای صندوق‌های رای حاضر شده و انتخابی آگاهانه انجام دهیم.

خبر مرتبط
جزئیات برقراری امنیت انتخابات/توصیه وزارت کشور به نامزدها

اقتصادنیوز: رئیس ستاد امنیت انتخابات و معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: فراجا مسئولیت اصلی امنیت صندوق ها را بر عهده دارد و نیروهای فراجا در این ایام آماده باش کامل هستند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: از سوی دیگر به لحاظ سازمانی، نیروهای مسلح با ارتقاء بصیرت بسیجیان عزیز و برقراری امنیت انتخابات، نقشی اساسی در افزایش بینش جامعه و شور و حضور مردم برای شرکت در انتخابات دارند.

سرلشکر باقری ادامه داد: به حمدالله نظرسنجی‌های چهار روز اخیر نشان می‌دهد که میزان اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق ‌های رای، روند رو به رشدی دارد و آنچه که در این هفته و در چهار روز باقیمانده تا انتخابات، انجام می‌شود قطعاً تاثیر اساسی در ارتقاء حضور پرشور مردم دارد. انشالله که مردم عزیزمان با بصیرت کامل، بهترین‌ها را برای کرسی‌های دو مجلس‌ شورای اسلامی و خبرگان رهبری، انتخاب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این فیلم حامد آهنگی کل ایران را درنوردید ! / ببینید شاهکار حامد آهنگی را !