جذب متصدی امور دفتری در قالب آزمون استخدامی اختصاصی معلولان


جذب متصدی امور دفتری در قالب آزمون استخدامی اختصاصی معلولان

در پی برگزاری نخستین آزمون استخدامی اختصاصی توانخواهان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، سازمان پزشکی قانونی کشور در قالب این آزمون نسبت به جذب این عزیزان در عنوان شغلی متصدی امور دفتری اقدام خواهد کرد.

جذب متصدی امور دفتری در قالب آزمون استخدامی اختصاصی معلولان

به گزارش راهبرد معاصر؛ با توجه به مجوز‌های صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای قانون حمایت از معلولان، اولین آزمون استخدامی اختصاصی توانخواهان (معلولان) بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنما برگزار می‌شود.

این آزمون صرفاً مختص توانخواهان بوده و لازم است در زمان ثبت نام مدارک مورد نیاز توسط متقاضی ارائه شود همچنین داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir و ورود به صفحه اختصاصی نخستین آزمون استخدامی توانخواهان (معلولان)، ضمن کسب اطلاع در مورد نحوه برگزاری آزمون و شغل ـ محل‌های اعلامی از سوی هر دستگاه، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سازمان پزشکی قانونی کشور در قالب این آزمون توانخواهان واجد شرایط را در عنوان شغلی متصدی امور دفتری در استان‌های اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و مرکزی استخدام خواهد کرد؛ لازم به ذکر است آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون چهارشنبه نهم اسفند ماه جاری است. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی