رشوه 180 میلیاردی قطری‌ها به ملی‌پوشان ایران!


رشوه 180 میلیاردی قطری‌ها به ملی‌پوشان ایران!

دبیرکل فدراسیون فوتبال به سوالی درخصوص اتهام عجیب دریافت رشوه به بازیکنان تیم ملی ایران پاسخ داد.

هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم استقبال از کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی ، به تعدادی از سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او درباره کسب این موفقیت و مقام سوم جهان گفت: امکاناتی که ما از نظر سخت افزاری و نرم افزاری داریم، نسبت به سایر کشورها در سطح خیلی بالایی نیستیم و در سطح متعادلی هستیم. بچه‌ها واقعا شاهکار کردند. برگزاری لیگ در کشور ما و آن نگاه توسعه طلبانه نسبت به فوتبال ساحلی و فوتسال باعث شده که فوتبال ساحلی و فوتسال ما الان شانه به شانه با رقبای اصلی دنیا رقابت کند.

دبیرکل فدراسیون گفت: بازی که ما با برزیل که قهرمان مسابقات هم شد، در دو تایم اول ما از تیم برزیل سر بودیم ولی خب به هر حال حوادث فوتبال هم هست. این مقام سومی را به فال نیک می گیریم. امیدوارم که این اعتماد به نفس در فوتبال ساحلی، در فوتسال و فوتبال ما به وجود بیاید. ما واقعاً از نظر استعداد انسانی و نیروی انسانی و از نظر بازیکنان، کادرهای فنی، ما در سطحی هستیم که می‌توانیم رقیب بالای جدول فوتبال دنیا باشیم.

رشوه 180 میلیاردی قطری‌ها به ملی‌پوشان ایران!

وی در مورد اینکه به فوتبال ساحلی نگاه ویژه‌ای نمی شود و بحث پاداش های این رشته نیز در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شده بود، گفت: ما در این یک سال اخیر اردوهای خیلی خوبی برای فوتبال ساحلی برگزار کردیم ولی منم اعتراف می‌کنم که به هر حال امکانات در فوتبال ساحلی آنجوری که باید و شاید نیست و ما هم در تلاش هستیم که در فدراسیون فوتبال بتوانیم این امکانات را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که بچه‌های فوتبال ساحلی ما با تمرینات و کادرفنی خوبی که داشتند، امیدوار بودیم که در این مسابقات بدرخشیم هر چند که حدس نتیجه خیلی سخت بود ولی ما امیدوار بودیم که بتوانیم یکی از سکوهای اول تا سوم را بگیریم که همینطور شد. قطعاً در آینده دیدگاه فدراسیون فوتبال نسبت به فوتبال ساحلی حرکت رو به جلو خواهد بود. در یک سال اخیر این کار را انجام داده بودیم ولی خب می‌طلبد که باشگاه‌های ما بیایند و کمک کنند. رسیدن به سکوی قهرمانی دور از دسترس نیست و انشالله ما بتونیم که فوتبال ساحلی را به جایگاهی که شایستگی دارد برسانیم.

دبیرکل فدراسیون در مورد اینکه فدراسیون چه حمایتی از این بازیکنان خواهد کرد، گفت: هیئت فدراسیون فوتبال ، جناب آقای تاج، ‌خود فدراسیون فوتبال از یک سال اخیر برنامه‌ریزی را شروع کرده بودیم که این تیم بتواند نتیجه بگیرد. در این دوره از مسابقات هم ما توانستیم یک سری پاداش‌ها در اختیار بچه ها قرار بدهیم هر چند که شایستگی آنها بیشتر از این رقم هاست. ما تلاش کردیم دیدگاه فوتبال کشور را نسبت به فوتبال ساحلی و فوتسال جاه طلبانه کنیم که بتوانیم در دنیا همیشه حرفی برای گفتن داشته باشیم. فدراسیون فوتبال تمام تلاش خودش را خواهد کرد. با توجه به اینکه درآمدها و بودجه فدراسیون فوتبال محدود هست، ولی ما حتماً به عنوان متولی فوتبال در کنار تیم ملی فوتبال بزرگسالان، فوتبال بانوان، فوتسال، فوتبال ساحلی و... خواهیم بود و توجه به آنها را به صورت ویژه مد نظر قرار خواهیم.

وی درخصوص انتشار لیستی مبنی بر دریافت برخی از بازیکنان و سرمربی تیم ملی به دریافت رشوه گفت: من زیاد در جریان این مسائل نیستم چون به قول شما همیشه بعد از برخی مسابقات، یک سری حرفها، شایعات و... هم در کنار آن به وجود می آید. من خودم خیلی چیزهای خاصی را در این مورد نشنیدم. ولی چون به قول شما همیشه اینگونه فضاها کنار تیم‌ها هست، ما واقعا خیلی جدی ندیدیم که بخواهیم به آن بپردازیم.

ممبینی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برخی اعداد و ارقام مانند دریافت رشوه ۱۸۰ میلیاردی در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: من الان این موضوعات را از شما می‌شنوم ولی به هر حال همانطوری که شما می‌دانید بازیکنان و کادرفنی ما که در قطر زحمت کشیدند، دارای یک شخصیت ویژه هستند که آن را در زمین و بیرون زمین دیدیم. امکان دارد شایعات زیاد ی هم در فضای مجازی به وجود بیاید اما فدراسیون فوتبال با دقت تمام این مسائل را رصد می‌کند و به پاکی و صداقت بچه‌های خودمان ایمان داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!