وقتی بیرانوند را نداریم پرسپولیس باید زیاد گل بزند


وقتی بیرانوند را نداریم پرسپولیس باید زیاد گل بزند

پیشکسوت دروازه‌بانی پرسپولیس گفت: قطعاً غیبت بیرانوند در دیدار مقابل ذوب آهن می‌تواند ضربه بزرگی برای پرسپولیس باشد، ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد.

وقتی بیرانوند را نداریم پرسپولیس باید زیاد گل بزند

به گزارش راهبرد معاصر، بهروز سلطانی دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس درباره غیبت علیرضا بیرانوند در دیدار این هفته مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: متاسفانه شرایط خوبی درون دروازه پرسپولیس برای این بازی حساس وجود ندارد. این ایراد البته به امروز ربط پیدا نمی‌کند بلکه ما باید در تابستان امسال به چنین روزی فکر می‌کردیم.

وی افزود: وقتی در تابستان فریاد زدیم و گلویمان را پاره کردیم و گفتیم برای بیرانوند یک دروازه‌بان دوم خوب و مطمئن بیاورید برای چنین روزهایی بود. مصدومیت و محرومیت چیزی نیست که فقط شامل حال مدافعان یا بازیکنان داخل زمین شود بلکه بازیکن درون دروازه هم ممکن است هر آن محروم یا مصدوم شود.

دروازه‌بان قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: گلر دوم تیم پرسپولیس تا به حال در لیگ برتر به میدان نرفته یا اگر رفته هرگز در شرایطی مثل تیم پرسپولیس قرار نگرفته است. این می‌تواند برای ما خطرناک باشد. در این بازی وظیفه خط دفاع به مراتب سنگین‌تر از دیدارهای قبلی خواهد بود.

سلطانی تاکید کرد: هر چقدر بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس در بازی‌های قبل این اجازه را به خودشان می‌دادند که شاید با یک اشتباه بازی را به پایان برسانند در این مسابقه به هیچ وجه حق اشتباه ندارند چون دیگر بیرانوند با آن تجربه و اعتماد به نفس پشت سرشان قرار ندارد بلکه باید خودشان ترتیبی بدهند که هیچ توپی درون ۱۸ قدم به محدوده ۶ قدم نزدیک نشود.

سلطانی در پایان گفت: امیدوارم بچه‌های خط هافبک و دفاع پرسپولیس به قدری با پرس شدید روی مهاجمان و بازیکنان نفوذی تیم ذوب آهن کار کنند که این تیم نتواند از شرایط درون دروازه پرسپولیس استفاده کند. گرچه امیدوارم دروازه‌بان جوان دوم تیم پرسپولیس هم یک روز خیلی خوب را برای خودش رقم بزند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً پرسپولیس بعد از شکست هفته اول و برد بازی قبل مقابل تراکتور می‌داند که باید همه مسابقاتش را ببرد. ذوب آهن یا غیر ذوب آهن ندارد، در این بازی بازیکنان خط حمله پرسپولیس باید مثل دیدار با تراکتور شرایطی ایجاد کنند که اگر هم خدایی نکرده دروازه گلر دوم جوان تیم باز شد اینقدر گل بزنیم که برنده شویم./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی