همگرایی برای خلق حماسه ملی انتخابات 1402


همگرایی برای خلق حماسه ملی انتخابات 1402

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز با بیان اینکه علاوه بر مسئولان، مردم نیز همگرایی زیبایی در کنار یکدیگر دارند و این ظرفیت وجود دارد در انتخابات پیش رو حماسه بزرگی خلق کنند، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان معاندین، منافقین و استکبار جهانی است.

همگرایی برای خلق حماسه ملی انتخابات 1402

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ امام خامنه ای (حفظه الله) رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم آذربایجان شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی و راه اصلاح کشور است. آن کسانی که دنبال این هستند مشکلات را برطرف و ترمیم کنند، بایستی در انتخابات حضور یابند که راه درست انتخاب است.


ایشان افزودند: ‌در وهله نخست، حضور مردم و در درجه‌ بعد انتخاب اصلح اهمیت دارد. همه کسانی که مطرح می شوند، به دلیل اینکه از زیر نگاه شورای نگهبان گذشتند، صالح هستند، منتها میانشان صالح‌تر را باید انتخاب کرد.

باید دست در دست هم دهیم و ایران را به عنوان نماد همگرایی و اتحاد ملی در انتخابات پیش رو به جهانیان معرفی کنیم


مجتبی عبداللهی، استاندار البرز با تأکید بر لزوم مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به خبرنگار «راهبرد معاصر» گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی، نماد وحدت و انسجام در دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.


وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سخنرانی هایشان از خواص خواستند به میدان بیایند و معتقدم تک تک افرادی که در جامعه جایگاه و احترام ویژه ای دارند، خواص و مخاطب فرمایشات ایشان به شمار می‌روند.


استاندار البرز با بیان اینکه گلایه ها و کاستی ها همواره وجود داشته است، ولی هیچ کدام تعارضی با آرمان‌هایی که برایش خون داده ایم ندارند، عنوان کرد: اگر میدان را خالی کنیم، دشمن رخنه خواهد کرد. باید دست در دست هم دهیم و ایران را به عنوان نماد همگرایی و اتحاد ملی در انتخابات پیش رو به جهانیان معرفی کنیم.


عبداللهی درباره لزوم مشارکت اصناف و گروه های مختلف مردم در انتخابات پیش رو گفت: اصناف و بازاریان نقش بسیار مهمی در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی ایفا کرده اند و اگر نبود حمایت، حضور و اراده اصناف و کسبه در ادوار مختلف انقلاب، اکنون در چنین جایگاهی نبودیم. طبعاً بازاریان در راه حفظ و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جان و خون داده اند و به طور قطع انقلاب را متعلق به خود می دانند.


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با آگاهی و اشراف کامل به امور منطقه و شرایط کشور از ابتدای سال به دفعات بر لزوم حضور پرشور در انتخابات تأکید کرده اند. در این راستا شاهدیم نه تنها در استان البرز، بلکه در نقاط مختلف کشور وحدت و انسجام بسیار خوبی شکل گرفته است و علاوه بر مسئولان، اقوام مختلف مردم نیز همگرایی زیبایی در کنار یکدیگر دارند و این ظرفیت وجود دارد در انتخابات پیش رو حماسه بزرگی خلق کنند.


استاندار البرز تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان معاندین، منافقین و استکبار جهانی است. کشورمان همواره به واسطه پشتیبانی مردم، از قدرت و انسجام ویژه درونی برخوردار بوده است و ملت شریف ایران برای حفظ ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن