توصیه انتخاباتی واعظی به مردم: به جای «رای سفید» به «صدای ملت» رای دهید


توصیه انتخاباتی واعظی به مردم: به جای «رای سفید» به «صدای ملت» رای دهید

محمود واعظی به مردم توصیه کرد به جای انداختن «رای سفید» به صندوق‌رای، به لیست «صدای ملت» رای دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهم‌ترین بخش‌های گفت وگوی واعظی را در ادامه می‌خوانید:

  • آرزوی ما افزایش مشارکت است، همچنین به عنوان یک شهروند، فردی که در این نظام مسئولیتی بر عهده داشته و از طرفی در حزب اعتدال و توسعه کار تشکیلاتی انجام می‌دهد، همه تلاش خود را بر روی افزایش مشارکت گذاشتیم، قطعاً مشارکت بالا مشکلات داخلی و خارجی را حل می‌کند، تغییر و تحول به وجود می‌آورد اما در حال حاضر متأسفانه نظرسنجی‌ها در شهرهای بزرگ نظیر تهران حاکی از این است که مردم هنوز از انتخابات استقبال نکردند و این خیلی نگران‌کننده است و حتماً افرادی که فکر می‌کنند مردم شرکت نکنند اما یک مجلس از قبل مشخص شده طرفدار یک جناح تشکیل شود، اشتباه می‌کنند.
  • در حقیقت اگر مجلسی با مشارکت بالای مردم روی کار نیاید، همه تفکرات مختلف و خواسته‌های مردم در آن تبلور نداشته باشد، قطعاً این مجلس یک مجلس شبیه همین مجلسی می‌شود که الان داریم و نمی‌تواند مشکلات داخلی و خارجی را حل کند.
  • خیلی زیاد، در گذشته آنها می‌خواستند به ما نسبت دهند اما الان شرایط به نحوی است که مشارکت پایین، بسیار زیاد به عملکرد این افراد بستگی دارد، چنانچه در همه نظرسنجی‌ها که در مورد وضعیت اقتصادی صورت می‌گیرد، این نکته مشاهده می‌شود.
  • از طرفی در حال حاضر بیش از ۲ سال و نیم است از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد که به ۳ سال نزدیک می‌شود و عمر یک دولت هم ۴ سال است، نمی‌شود همه چیز را به دولت قبل ربط داد.
  • نکته دیگر اینکه ۴ سال عمر خود مجلس یازدهم هم رو به اتمام است و عمر دولت هم به ۳ سال نزدیک می‌شود، به نظر بنده مشارکت پایین به عملکرد مجلس و دولت و سیاست‌هایی که هم‌اکنون وجود دارد، مربوط است.
  • استقبال از نامزدها بستگی به مردم دارد، به این ترتیب که اگر مردم بخواهند بیایند به جای رأی سفید، رأی اعتراضی به این افراد رأی بدهند. در انتخابات ریاست‌جمهوری بعد از رئیسی بیشترین رأی را رأی سفید داشت، لذا مردم به جای اینکه رأی سفید بدهند به لیستی رأی بدهند که به آنها نزدیک‌تر است و صدایشان در مجلس باشد و بتواند یکسری مسائل را دنبال کند، بنابراین این بستگی به مردم دارد که به چه لیستی رأی می‌دهند اما بهرحال در شرایطی که بسیاری از کاندیداها هم از حزب اعتدال و توسعه، کارگزاران و سازندگی و احزاب دیگر تأیید صلاحیت نشدند، طبیعی است که این احزاب دور هم جمع شدند که به مردم بگویند راه‌حلی غیر از مشارکت و رفتن پای صندوق‌های رأی وجود ندارد.
  • به این ترتیب که نه خیابان راه‌حل است و نه خانه، بلکه صندوق راه‌حل است، بر این اساس این احزاب طی مشورتی که با هم داشتند و با آقای مطهری صحبت کردند، قرار شد که لیست بدهند و این لیست مورد حمایت برخی از احزاب و افراد قرار می‌گیرد و ما از این لیست حمایت می‌کنیم.
منبع : خبر آنلاین
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید