لیست مطهری ربطی به اصلاح طلبان ندارد


لیست مطهری ربطی به اصلاح طلبان ندارد

عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: معتقدم که لیست شورای وحدت و پایداری برنده رقابت در انتخابات تهران خواهد بود.

احمد شریف ، دبیر کل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران و عضو جبهه اصلاحات ایران درباره راهبرد انتخاباتی اصلاحات بیان کرد: اصلاح‌طلبان در بیانیه خود تاکید کردند در تهران کاندیدایی ندارند؛ فقط لیست آقای مطهری وجود دارد که آن هم به اصلاح طلبان ارتباطی ندارد.

وی با اشاره به فهرست انتخاباتی «صدای ملت» گفت: مثلا آقای حقیقت پور چه مناسبتی با اصلاح طلبان دارد؟ با همه احترامی که برای این افراد قائلم، اما شانسی برایشان قائل نیستم حتی خود آقای مطهری. معتقدم که لیست شورای وحدت و پایداری برنده رقابت در تهران خواهد بود.

لیست مطهری ربطی به اصلاح طلبان ندارد

عضو جبهه اصلاحات ایران درباره آقای پزشکیان نیز بیان کرد: آقای پزشکیان احتمالا رای خواهد آورد، زیرا یک پایگاه رای سنتی دارد. اما در مقابل ۲۹۰ نفر این تک چهره‌ها کارایی ندارند. بعید است که وی هم لیستی برای تهران ارائه کند.

این فعال اصلاح طلب درباره میزان مشارکت نیز گفت: در تهران رقابت جدی وجود ندارد، اما در شهرستان‌ها احتمالا رقابت بالا خواهد بود. باید موضوعات مناظره‌ای درباره این مدنظر قرار بگیرد که در آینده اصلا نگران میزان مشارکت نباشیم بلکه بر روی برنامه‌های کاندیدا تمرکز کنیم؛ موضوعی که الان مورد غفلت قرار گرفته است و تبلیغات صرفا بر روی اسم‌ها متمرکز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی