برنامه جهانی غذا نسبت به جولان سوءتغذیه در غزه هشدار داد


برنامه جهانی غذا نسبت به جولان سوءتغذیه در غزه هشدار داد

اقتصادنیوز: برنامه جهانی غذا هشدار داد که سوءتغذیه در غزه به ویژه در میان کودکان به سطح بسیار بالایی رسیده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، برنامه جهانی غذا اعلام کرد: سوءتغذیه در غزه به ویژه در میان کودکان به سطح بسیار بالایی رسیده است.

خبر مرتبط
سازمان بهداشت جهانی: پاکسازی ویرانه‌ها در غزه بین ۳ تا ۱۲ سال طول خواهد کشید

سخنگوی سازمان بهداشت جهانی تصریح کرد که برنامه محیط زیست سازمان ملل تخمین زده است که آواربرداری و پاکسازی ویرانه‌ها در غزه بین ۳ تا ۱۲ سال طول خواهد کشید.

این سازمان نسبت به افزایش بحران سوءتغذیه در غزه هشدار داد و اعلام کرد: بیانیه‌های جدید حاکی از افزایش سریع علل سوءتغذیه شدید است.

به نقل از المیادین، پیش از این برنامه جهانی غذا از تعلیق توزیع کمک‌های غذایی در میان ساکنان شمال غزه تا زمان فراهم شدن شرایط مناسب برای توزیع امن کمک‌ها خبر داده بود.

خبر مرتبط
کمک‌رسانی برنامه جهانی غذا به شمال غزه متوقف شده است

اقتصادنیوز: برنامه جهانی غذا اعلام کرد: کمک‌رسانی به شمال غزه را به دلیل شرایط ناامن متوقف کرده است.

این سازمان تأکید کرد: تصمیم توقف توزیع کمک‌ها در شمال غزه به این معناست که وضعیت آنجا وخیم‌تر شده است و بسیاری از مردم از گرسنگی می‌میرند.

وزارت بهداشت غزه پیشتر اعلام کرده بود: نیم میلیون فلسطینی در شمال غزه با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند که در سکوت جانشان را می‌گیرد.

این وزارتخانه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ساکنان غزه را در مثلث مرگ با حمله، گرسنگی و وبا قرار می‌دهد. ادامه تجاوز به غزه به معنای کشتار بیشتر است.

معاون مدیر کل سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد(فائو) نیز گفته بود: ساکنان نوار غزه با سطح بی‌سابقه‌ای از ناامنی شدید غذایی و گرسنگی مواجه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی