نماینده کِنست: نتانیاهو یک بیمار روانی است که فقط به فکر خودش است


نماینده کِنست: نتانیاهو یک بیمار روانی است که فقط به فکر خودش است

اقتصادنیوز: نماینده پارلمان اسرائیل اظهار داشت: نتانیاهو یک بیمار روانی است که فقط به فکر خودش است و به زندگی اسرا در غزه اهمیت نمی‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «عوفر کاسِف» نماینده «کِنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) در این باره گفت: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، دشمن اول اسرائیل است و کابینه او باید سرنگون شود.

خبر مرتبط
تشدید تنش در اسراییل/ رد برگزاری انتخابات زودهنگام توسط نتانیاهو/ اعتراصات سراسری ادامه دارد

اقتصادنیوز: نتانیاهو اعلام کرد که «آخرین چیزی که اکنون به آن نیاز داریم، انتخابات و پرداختن به انتخابات است، زیرا آن بلافاصله ما را از هم جدا خواهد کرد. ما اکنون به وحدت نیاز داریم.»

وی در گفت‌وگو با «الجزیره مباشر» گفت که صهیونیست‌ها باید از طریق نافرمانی مدنی نتانیاهو را ناگزیر به کناره گیری کنند.

این نماینده صهیونیست ادامه داد: نتانیاهو یک بیمار روانی است که فقط به فکر خودش است و به زندگی اسرا در غزه اهمیت نمی‌دهد.

خبر مرتبط
ادامه تنش‌ها در کابینه جنگ تل آویو

اقتصادنیوز: به گفته منابع داخلی در تل‌آویو، درگیری و اختلاف در شورای جنگ رژیم صهیونیستی به شدت افزایش یافته است.

وی همچنین تاکید کرد: ملت فلسطین مستحق یک کشور مستقل در حدود مرزهای ۱۹۶۷ هستند.

کاسف درباره پرونده رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه نیز تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم که کابینه اسرائیل اقدامی را که باید برای تحقق خواسته‌های دیوان بین‌المللی دادگستری انجام شود، انجام داده باشد.

درپی عملیات مقاومت فلسطین، رژیم صهیونیستی غرق اختلافات سیاسی بی‌سابقه‌ای شده است و به ویژه نتانیاهو طی این مدت با موجی از انتقادات مواجه بوده و اغلب صهیونیست‌ها او را مقصر شکست در مقابل مقاومت فلسطین می‌دانند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام مقاومت مغایرت دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سگ هر روز سوار مترو میشد/ شخصی او را دنبال کرد، و متوجه موضوع دردناکی شد و به پلیس ...