خط و نشان حزب‌الله لبنان برای تل‌آویو/همه مراکز راهبردی اسرائیل در تیررس ما هستند


خط و نشان حزب‌الله لبنان برای تل‌آویو/همه مراکز راهبردی اسرائیل در تیررس ما هستند

اقتصادنیوز: رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت که همه مراکز راهبردی رژیم اسرائیل در تیررس موشک‌ها و پهپادهای مقاومت اسلامی لبنان هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شیخ «علی دعموش» نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت اسلامی لبنان به برکت جانفشانی و دستاوردهای شهدا و رزمندگان، قوی و مقتدر شده است. دشمن به شدت از رویارویی گسترده با حزب الله لبنان هراس دارد زیرا توان مقاومت را می‌داند.

خبر مرتبط
حزب‌الله لبنان بیانیه صادر کرد/حمله موشکی به نیروهای اسرائیل

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای از حمله موشکی به نیروهای اسرائیل در مقر البغدادی و اطراف آن خبر داد.

وی افزود: دشمن به خوبی می‌داند که موشک‌ها و پهپادهای مقاومت می‌تواند به همه مراکز راهبردی رژیم اسرائیل و هر نقطه از سرزمین های اشغالی برسد.

دعموش تاکید کرد: اگر دشمن تصور می‌کند که با تهدید، تشدید حملات، ویرانی و از بین بردن نیروها، خانواده ها و زنان و کودکان ما می‌تواند ما را وادار به عقب نشینی و تن دادن به شروطش کند، سخت در اشتباه است و در توهم به سر می‌برد.

خبر مرتبط
اعتراف رسانه اسرائیلی: ارتش اسرائیل قادر به حمله به لبنان نیست

یکی از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد که ارتش این رژیم بر خلاف تهدیداتش قادر به حمله به لبنان نیست.

وی افزود: ما مرد میدان هستیم و ذره ای از مسئولیت خود در دفاع از کشور لبنان و ساکنان نوار غزه عقب نخواهیم نشست. دشمن باید بداند که حملاتش نمی‌تواند تغییری در قواعد درگیری ایجاد کند زیرا در موضع شکست قرار دارد و مقامات تل آویو به میانجیگران برای توقف عملیات مقاومت در جنوب لبنان روی آورده است تا امنیت شهرک نشینان خود در شمال فلسطین اشغالی را تامین کنند.

دعموش گفت: کسی که به دیگران برای توقف عملیات مقاومت لبنان متوسل می شود، در جایگاهی نیست که شروطش را بر مقاومت تحمیل کند. تصمیم مقاومت لبنان، تداوم نبرد در جنوب و واکنش قوی به حمله به غیرنظامیان است و تشدید حملات را با تشدید عملیات‌ها، ویرانی را با ویرانی، کشتن را با کشتن و خون را با خون پاسخ می‌دهد.

وی اظهار داشت: اگر دشمن مرتکب حماقت گسترش جنگ علیه لبنان شود، مقاومت در اوج آمادگی و دفاع از لبنان و مقابله با این دشمن صهیونیست قرار دارد. مقاومت از عزم، ایمان و امکاناتی برخوردار است که دشمن از آن آگاه است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد ایرانی که ازهم جدا شدند + فیلم اسامی که باور نمی کنید!