آتش‌سوزی هولناک در کارخانه ریسندگی ماهوت ریس کاشان


آتش‌سوزی هولناک در کارخانه ریسندگی ماهوت ریس کاشان

به گزارش رکنا، کارخانه ریسندگی ماهوت ریس کاشان واقع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی روزگذشته (۶ اسفند ماه) دچار آتش سوزی شد اما هنوز خبری از تلفات احتمالی کارگران آن گزارش نشده است. بنا...

به گزارش رکنا، کارخانه ریسندگی ماهوت ریس کاشان واقع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی روزگذشته (۶ اسفند ماه) دچار آتش سوزی شد اما هنوز خبری از تلفات احتمالی کارگران آن گزارش نشده است.

بنا به اظهارات یک منبع کارگری، این حادثه به دلیل وجود الیاف پنبه در محل آتش سوزی سه واحد تولیدی در این شهرک را درگیر آتش سوزی کرد که علت وقوع آن در دست بررسی است.

او گفت: تلاش آتش نشانان شهرداری و سایر ارگانها برای مهار آتش تا ساعاتی از شب گذشته ادامه داشت و علت اولیه آن اتصالات سیم کشی و کلید برق مطرح شده است.

به گفته وی؛ شهرکِ صنعتی سلیمان صباحی حدود ۵۰۰ کارخانه تولید فرش و ۲۰۰ تا ۲۵۰ شرکت مرتبط با تولید فرش دارد. از آنجا که مواد اولیه‌ی تولید فرش پلاستیک است بنابراین پتانسیلِ بالایی برای اشتعال‌زایی دارد. با توجه به چنین وضعیتی انتظار می‌رود امکانات لازم در محل برای مواجهه با چنین حادثه‌ای وجود داشته باشد، اما متاسفانه نه تنها در شهرک صنعتی امکاناتِ خاصی وجود ندارد بلکه آتش‌نشانی شهرستانِ آران و بیدگل هم به اندازه‌ی کافی تجهیز نبوده است.


آتش‌سوزی هولناک در کارخانه ریسندگی ماهوت ریس کاشان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!