سقوط بهمن بازهم کندوان را مسدود کرد / مسافران بخوانند+ جزئیات


سقوط بهمن بازهم کندوان را مسدود کرد / مسافران بخوانند+ جزئیات

به گزارش رکنا، سرگرد محمد احمدی رییس پلیس راه کندوان روز دوشنبه افزود : یک مورد سقوط بهمن در بامداد امروز محدوده خاکک واقع در این محور به وقوع پیوست هرچند تلفات جانی و مالی به همراه نداشت...

به گزارش رکنا، سرگرد محمد احمدی رییس پلیس راه کندوان روز دوشنبه افزود : یک مورد سقوط بهمن در بامداد امروز محدوده خاکک واقع در این محور به وقوع پیوست هرچند تلفات جانی و مالی به همراه نداشت منتهی به منظور ایمن سازی و حفظ جان مسافران اقدام به انسداد این جاده کوهستانی شد.

وی اظهار کرد : هم اینک ریزش برف شدید همراه با کولاک در این محور گزارش شده و عوامل راهداری با انجام عملیات نمک پاشی و برفروبی در حال فعالیت هستند.

رییس پلیس راه کندوان گفت : به محض بهتر شدن شرایط آب و هوایی و برفروبی مسیر با هماهنگی های صورت گرفته با پلیس فراجا و ادارات راهداری ۲ استان البرز و مازندران این محور به روی مسافران باز می شود.

محورهای کوهستانی مازندران برفی و لغزنده است

طبق گزارش راهداری مازندران هم اکنون بارش برف در محور کندوان حد فاصل دزبن تا تونل کندوان، محور هراز، حد فاصل منظریه تا امامزاده هاشم، محور سوادکوه حد فاصل کارسالار تا گدوک و در محور کیاسر حد فاصل اسکارد تا فولاد محله است.

بنابر این گزارش مه گرفتگی نیز در محور کندوان محدوده ولی آباد و تونل کندوان، ‌در محور سوادکوه محدوده گدوکو در محور کیاسر محدوده اسکارد وجود دارد.

اداره کل هواشناسی مازندران هم روز گذشته از تقویت سامانه سرد بارشی همراه با برف و کولاک به ویژه در ارتفاعات گزارش داده بود.

در این گزارش از رانندگان و مسافران خواسته بود از سفرهای غیر ضروری در مسیرهای کوهستانی و برفگیر پرهیز کنند.

برف همچنین سبب تعطیلی برخی از مدارس غرب مازندران به ویژه شهرستان های کلاردشت و بخش مرزن آباد چالوس کرد.

هم اینک در نقاط پایین دست جلگه ای ساحلی بارندگی شدید و در ارتفاعات غرب مازندران برف و کولاک ادامه دارد و طبق گزارش هواشناسی این شرایط تا روز پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.

محور چالوس - کرج حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از طول مسیر که به محدوده کندوان معروف لست مربوط به چالوس استان مازندران است.


سقوط بهمن بازهم کندوان را مسدود کرد / مسافران بخوانند+ جزئیات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جشن الفبا کلاس اول عمو مسعود