منچستر یونایتد رونالدو بعدی را پیدا کرد!


منچستر یونایتد  رونالدو  بعدی را پیدا کرد!

مربیان منچستریونایتد معتقدند کریستیانو رونالدو بعدی را در باشگاه کارینگتون پیدا کرده‌اند.

وقت صبح-منچستریونایتد بازیکنان جوان و تاثیرگذاری در این باشگاه دارد که آینده‌های بزرگی دارند، اما الخاندرو گارناچو با کریستیانو رونالدو مقایسه می‌شود.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، الخاندرو گارناچو در حال سپری کردن یک فصل تاثیرگذار برای منچستریونایتد است و برخی در این باشگاه هستند که معتقدند او می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی باشد.

گارناچو در سال 2020 از اتلتیکو مادرید به یونایتد پیوست و در سال 2022 اولین بازی خود را در برابر چلسی برای تیم اصلی انجام داد. او فصل گذشته فصلی پرگل را تجربه کرد لذت برد.

گارناچو در این فصل نیز یکی از بازیکنان برجسته یونایتد است.

و در آخرین قسمت از پادکست «فوتبالیست فوتبال» با مایکل آنتونیو ستاره وستهم و تام کرنی، کاپیتان فولام، مجری ریکی هیوود-ویلیامز ادعا کرد افرادی در یونایتد هستند که معتقدند گارناچو پتانسیلش را دارد که رونالدو بعدی باشد.

او همچنین توضیح داد: «این چیزی است که بقیه می‌گویند، این چیزی است که من می‌شنوم. ما می‌توانیم این چیزها را پیش‌بینی کنیم اما از زمزمه‌هایی که از اولدترافورد می‌شنوم، مبنی بر این است که او استعدادش را دارد. پتانسیل رسیدن به سطح رونالد.»

گارناچو از طرفداران پر و پا قرص رونالدو است و قبلا توسط پل اسکولز، اسطوره شیاطین سرخ با این بازیکن 39 ساله مقایسه شده بود. اسکولز سال گذشته درباره این بازیکن گفت: «من واقعاً در مورد او هیجان زده هستم.»

«هر وقت او را می‌بینم تحت تأثیر قرار می‌گیرم. او قرار است به یک فوق ستاره تبدیل شود. در حال ساخت است و شیاهت زیادی به جوانی رونالدو دارد.»

منبع: کد خبر : ۲۲۷۰۸۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی